Terug naar overzicht
Beste Nathalie, wij hebben net Iris Decreus gevraagd. Waar ben je vooral benieuwd naar? Wij zochten vooral iemand die onze feestlocatie wilde inrichten (andere zaken zoals kleding, fotograaf, catering etc. zochten we liever zelf). Aangezien we beiden erg drukke banen hebben en in het buitenland wonen, wilden we een weddingplanner om zelf niet te hoeven stressen. En ik verzeker je: als het met iemand klikt en je kan met een gerust hart de dingen los laten, is dat veel waard. Zij kent immers allerlei adresjes en kan vaak betere deals sluiten dan wij als privé-personen ooit zouden kunnen. Plus: nu kunnen we ook 'de schuld' op haar afschuiven als moeders en schoonmoeders moeilijk gaan doen en "het toch liever anders hadden gezien" (hihi). Mbt budget (altijd belangrijk om te weten ;-)) is het moeilijk concreet te zijn. Als je enkel ideeën, ontwerpen, adressen en begrotingen wil dan kost het tussen de 250-500 euro (afhankelijk van hoe complex je verzoek is en hoeveel tijd zij moet investeren). Wil je - zoals wij - ook dingen huren of kopen (meubilair, bloemen, etc.) dan komt dat er bovenop. Voor ons totaalpakket (ontwerpen, huren, organiseren opbouwen en afbreken van de locatie) kwamen wij rond de 4000 euro uit. Misschien een hoog bedrag (hoewel ik al veel hogere bedragen had gehoord), maar wij wilden erg graag een feest in de trend van wat je vaak op Amerikaanse weddingblogs ziet (beetje industrial vintage-stijl) en dat kregen we zelf niet voor mekaar. Zij wel! Maar nogmaals: het hangt echt af van wat je wil. Je kan ook heel concreet een maximum budget opgeven en dan houdt ze zich daaraan. Tot nu toe zijn wij érg tevreden dat we deze beslissing genomen hebben. Een heel verhaal :-) Hopelijk heb je er wat aan.
Hey, naar' t schijnt is Davy Achten "Alle Gebeure" uit Leuven echt wel goe. Hij is nog niet zo lang bezig denk ik, maar wel heel gemotiveerd. Hij kan werkelijk alles regelen, volledig naar jouw wensen. Zijn website is www.allegebeure.be