TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
28 mei... de dag van mijn dromen
Hey allemaal,
28 mei zijn we reeds getrouwd. Vandaag eindelijk een plekje gevonden in de vervolle agenda om hier een verslagje te komen posten. Maar eerst wil ik mij excuseren. De pc heeft momenteel zijn kuren en laat nogal vaak de letter o vallen. Enkel als ik hard duw komt hij tevrschijn maar in het typen vergeet ik dat vaak haha.
27 mei
Ziek opgestaan, ik ging nrmaal gezien ng werken (onderwijs) maar ben dus niet kunnen gaan. Tot rnd de middag lag ik in bed. Dan kwamen de schonouders en uders die nrmaal alleen met mijn aanstaande alles gingen klaar zetten. Heb dus nog wel kunnen helpen met het af en te crossen naar het toilet tussendor.
's avnds lekker gezellig gegeten met elkaar en nadien alles klaarzetten vr de vreugdeschoten. Best wel veel vlk naarte gekomen. Het was prachtig. Vlgens de nieuwe wetgeving mag het traditionele schieten niet meer (met kanon en peder) dus is het knal vuurwerk gewrden. Het was een super alternatief. Uiteindelijk hebben ze tch wat poeder boven gehaald om een hartje te branden in de straat. Een leuk resultaat. elf uur was iedereen weg, afscheid nemen van mijn verlfde (de laatste keer dat ik het mocht zeggen), want we sliepen elk in ns uderlijk huis. h help die o die steeds wegvalt is een ramp haha.. (even ter zijde)
Ik ng snel de duche in gekrpen en gaan slapen.
28 mei..... The day
Ze zeggen vaak de meeste dromen zijn bedrg.. maar deze drom is echt werkelijkheid gewrden. We hadden zlang gevreesd vr het slechte weer maar mocht pstaan met het zonnetje...
6h pgestaan, nog badje genomen om te ontspannen, tasje koffie,.....
7u30 afspraak bij de kapper; resultaat was af. Het enige waar ik me aan gestord heb is de videgraaf ( ik wilde niet dat die elke stap zou volgen maar mn schonpa heeft achter nze rug beslist van wel. Ok we gaan er nadien wel leuke beelde van hebben, maar ik heb me echt geërgerd. Dat is net iets teveel aandacht. Van de ftograaf niets te zeggen, hield zich goed op achtergrond, super.
8u15 kapsel af, naar huis want visagiste komt.
8u30 visagiste
9u00 gezichtje ziet er moi uit... hihi (ik die mezelf nooi nit shmink, vnd het wel prachtig)
Ai, merde, trug last van die ziektekwaaltjes f zeg ik beter stress kwaaltjes van gisteren. weer even ziek geweest, mtilium, imdium, ibuprofen,....... alles wat ik in de buurt had
9u30 SHIT binnen kwartier staat mijn bruidegom hier, ik zal maar even mij gaan aankleden
Snel ng even gehwollen (met dank aan veronique...), lingerie aan, schoenen aan, en eindelijk...... het kleedje van mn dromen aan. Het kleedje van mn dromen ik weet het ng goed; na het uikiezen van mn kleed hadden we mn toenmalige verloofde zitten plagen (het zu een knalrood kleed zijn (hij wilde dit absoluut niet)) we vroegen an hem he hij dacht dat het eruit zou zien. Hij noemde vooral dingen die ik zeker niet zou kiezen, maar haha wat had ik gekozen....
9u50 bruidegom komt met 5 minuten vertraging aan, ik stnd al op de tippen van mn tenen, want help mijn planning zu de schnbrer die eveneens deze mroge ons taart prnkstuk naar de feestzaal ging brengen nadat hij de gemaakt had wel op tijd met de aut bij ons geraken. (schoonbrier was bakker van onze taart, levering taart bij zaal, en chauffeur van zijn prachtige merceder cabrio) ok terug bij toekomst bruidegom, wauw hoor ik ons mama zegge en ik kon hem nog niet zien. Dan eindelijk, idd het was wauw z mooi dat hij was, meteen de zakdoek uit mn bh halen' prachtige opbergplaats als je geen zakken hebt)
10u10 Vertrek gemeentehuis. Iedereen volgt, claxoneert, zwaait, roept door het raampje van zijn wagen alvast prficiat.
10u45 aankmt gemeentehuis, 1 van de belangrijkte persnen uit mn leven staat er al te wachten, mn liefste oma/meter, begon ze meteen te wenen..... en ja het emo kipje ikzelf natuurlijk ook, en weer die zakdoek uit de bh:p
11u00 wettelijk huwelijk; heel kort, maar wel met humor. Nadien werden we met al de genodigden getrakteerd op een glaasje cava (eikes smaakte naar niets, de onze van straks is beter), maar het gebaar was er.... we wisten van niets
11u30 we komen bij ns thuis, de genodigden van gemeentehuis blijven bij ons thuis vr een picknick, wij gaan eerst fto's trekken. nee wacht, tch even een plaspauze inlassen, het omgekeerd op het toilet zitten viel beter mee dan gedacht haha
12u00 fto's in tuinen van hoegaarden, bewlkt weer, maar mooie foto's, glimmende oogjes van liefde
13u45 we komen terug bij ons thuis, nog eventjes lekker eten, dank u mama en papa voor de verzorging van de picknick
14u40 plaspauze haha
14u50 iedereen maakt zich klaar om naar kerk te gaan, iedereen zal voorp lopen, wij in de cabrio er achter. Wacht telefon bij schnpapa, de pastr, hij gaat later zijn en zal laten weten wnr we mgen vertrekken, maar nee de menigte luistert niet en vertrekt in het gejuig van de kijklustigen, ok we volgen maar, we zien daar wel
15u00 geen pastr te zien,.... maar wat een verrassing, enkele kapoenen uit mijn klasje zijn hier
15u15 ng steeds gaan pastor, de kerk zit al bomvol in spanning te wachten...
15u20 pastr kmt te, maar Ola, een andere pastor dan was afgesproke wat is er aan de hand.
15u25 eindelijk ns kerkelijk huwelijk, geen excuses van pastoor ook niet wrm hij het nu det ipv de andere met wie alles afgesprke was
De viering was super en zeer emotioneel, ik had (omdat ik het p vrhand wist) zakdoeken dsjes gemaakt met de tekst (een traantje? ik ben er voor je), laat ns zegge dat het zeer zeer ged van pas is gekomen vor de hele kerk...
16u20 met 20 min vertraging eind van de viering. Buitenkomt... rijst, rozenblaadjes mar.... al mn kleutertjes van de klas hadden prachtig blemetjes me om te geven en bellenblazers om te blazen, ze hebben het super gedaan. glunder glunder als ik eraan denk
17u00 aankmst feestzaal, handjes schudden, kusjes,..... en de ober bleef maar bijgieten, ola stoppe.. water... ik voel het reeds in het hofdje
18u00 iedereen aan tafel, speech,.... traantjes traantjes
het eten was verheerlijk,....... niets dan psitieve cmmentaren
21h 15 aankomst gasten dansfeest, kusjes, handjes,....
21u30 speech en cadeautjes voor ouders, getuigen, bruidskindjes,.... veel tranen, en ng meer haha, waar zijn die zakdoekendozen, ah nee ik heb nog de bh zakdoek
schonbroer laat prnkstuk opdienen, wauw super grot met 3 niveaus. Op 2de niveaus zijn 2 cmpartimenten, elk met typische versiering naar onze beroepen, een vetbalveld met tractrs en aan andere kant een klasje. aansluitend dessertenbuffet, pnieuw overheerhelijk
23u openingsdans......
Dansen dansen dansen maar allemaal.....
4u30 iedereen is weg, ik had bewust sinds het zwevend gevel bij aperitief eigenlijk geen alcohl gedrnken, ik wilde niet zat zijn op mijn dag. haha. ng een geluk, we hadden zveel grtste cadeas gekregen om p riginele manier de centjes te geven. we mesten dus niet enkel de envelppendoos meekrijgen naar de B&B (ginge we nrmaal te voet doen) ik dus beslist zo nuchter dat ik was om met mn man (wauw, mijn man....) zijn camionette naar de b&B te gaan. Wie zal er rijden? ai, ja de bruid e. Met haar kleed en sleep hop achter het stuur en rijden maar, wat een zicht haha....
Volgende morge, 3 uurtjes geslapen en was al klaar wakker.... ontbijt met de andere gasten die bleven overnachten. En wie is er daar, nee e, de videograaf (ook blijven slapen) komt filmen hoe ik ontbijt.... grrrrrrrrrrrr
Maar het was super, alles, de voorbereidingen, de dag vorden, de dag zelf zeker en vast en de vlgende dag. Alles was af net zals ik gewild ha, alles zelfgemaakt, bedankjes per gast (papieren eendjes gemaakt met gevuwen doosje in vor snoepjes, feestreglementen,.... alles heel personlijk ds.
Onze feest ging dor in feestzaal het posthf (tienen-vissenaken) , videgraaf en ftograaf waren bevriende mensen, kleedje van bij maxim's en aarscht,....
Nrmaals wil ik iedereen hier op het forum bedanken vr de steun, tips, luisterende oren,......
Vr de fto's zoek ik ng oplossing, we hebben beslist er geen p facebook te zetten dus zoek nog manier om er tch enkelen aan jullie te laten zien. Dus jullie horen ng van me.
Vele gretjes
Mevrouw V-K
|
Sara
28-5-2011
|
Reacties: 8
| Gelezen: 980
|
Samira
2-9-2011
|
19-6-2011 12:43:51
Dikke proficiat, geniet nog van de wittebroodsweken!
|
|
sharon
6-8-2011
|
19-6-2011 12:50:05
Amai wat een verhaal... Geniet nog maar goed na...
Ben ook wel beetje nieuwsgierig naar wat het kleedje nu geworden is... misschien kan je het merk en naam al doorgeven, kunnen we op google al eens kijkje nemen :-)
|
|
jeff
27-8-2011
|
19-6-2011 13:46:13
Het blijft leuk om die verslagen te lezen....ondertussen tellen we verder af en kunnen we alleen maar hopen, dat het even in orde zal zijn! ooo)
|
|
tima
8-9-2012
|
19-6-2011 13:54:31
mijnalbum.nl is gratis en kun je hier ook link van zetten ;)
|
|
vanessa
2-7-2011
|
19-6-2011 14:31:34
Leuk om te lezen zeker zonder de 'o' erbij.
Nog een dikke proficiat!
|
|
dorien
5-5-2012
|
19-6-2011 16:29:35
proficiat!!! hopelijk toch niet te ziek geweest meer op jullie dag!! ps : 'papieren eendjes gemaakt met gevuwen doosje in vor snoepjes' heb je er toevallig een foto van? klinkt heel leuk!
|
|
ellen
14-4-2012
|
19-6-2011 21:19:43
Hey, super verslag...! echt heel leuk om te lezen! Veel groetjes Ellen
|
|
Inge
17-9-2011
|
19-6-2011 21:35:20
Ondanks de O problemen heb ik genoten van je verhaal,nu benieuwd naar de foto's we zullen we iets zien verschijnen :-D
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|