Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tip voor de bruidjes, bruidegommetjes

  18-6-2011 13:52:44
hey iedereen!
wij zijn vorige zaterdag naar de Offerandestraat in Antwerpen geweest, de kledij van de bruidskindjes gaan zoeken en zeker en vast gevonden. Als je op zoek bent naar een MINI kostuum (broek vest en ondervest , hemdje apart te verkrijgen in verschillende kleuren) moet je zeker naar daar gaan voor nog geen 20 euro heb je daar zo'n pakje voor de kleine mannetjes
Voor de meisjes is er een hele keuze, van rood, roos, wit, blauwe accenten je kan het je echt niet voorstellen;ook maar voor Max 50 euro, en de meisjes, zoals ons bruidskindje, voelen hun een "prinsesje" ze wou het al niet meer uitdoen!

maar dan heb je ook nog een winkel waar allerlei kostuums hangen voor mannen! mijn vriend en zijn getuigen hebben daar hun kostuum gevonden, aangepast en alles aan hun maat, 100 euro per kostuum!

ik raad jullie echt aan om daar eens te gaan kijken!!!
ook voor diegene die niet veel willen uitgeven aan hun trouwjurk keuze genoeg daar!!!!

groetjes
een tevreden bruidje!!!

Ellen
9-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1536


Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik18-6-2011 15:11:54

Hoi Ellen,

Onze bruidskindjes zullen 2,5 jaar (jongen) en 3,5 jaar (meisje) zijn op onze trouwdag dus ik ben heel geïnteresseerd in jouw tip.
Heb je toevallig ook de naam van de winkel? Hebben ze een website?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Lindsy



Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik18-6-2011 15:31:50

hey lindsy,
in de offerandestraat zijn verschillende winkels, de naam waar wij dat van ons gekocht hebben weet ik niet maar je moet daar elke winkel wel eens binnengaan, er hangen er zoveel verschillende dus best dat je overal eens gaat kijken.

en zeker de kindjes meenemen zodat ze het kunnen passen, ons bruidsjongentje is 3 jaar maar heeft een 2 in het pakje...
maak er een shopdagje van. het is trouwens net bij het centraal station dus met de trein of tram super om te doen en je hoeft je auto nergens kwijt te raken in het drukke centrum




Laura
30-6-2012
 Meld misbruik18-6-2011 16:45:32




Laura
30-6-2012
 Meld misbruik18-6-2011 16:46:57

Mijn bruidsjongen zal volgend jaar11 jaar zij en bruidsmeisje 10. Valt er voor die leeftijd ook voldoende te zien?



Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik18-6-2011 20:07:30

ja laura, voor die leeftijd vind je ook nog vanalles



jeff
27-8-2011
 Meld misbruik18-6-2011 21:14:53

Dit is te vergelijken met de rue de brabant in 1030 brussel een zeer grote keuze; bruidskurekn, avondkledij,stoffen, doopsuiker, kinder suite, enz....aan lage prijzen, wel cash geld meedoen.



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik19-6-2011 12:56:42

Ellen, hebben ze daar ook bijpassende schoenen en accessoires?



Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik22-6-2011 7:40:34

ja je vind er ook geklede schoentjes, dassen ed. voor de kindjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info