Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen van mijn verloofde is bezig!

  18-6-2011 11:22:33
Mijn ventje zit momenteel al een aantal uur in de Ardennen voor zijn vrijgezellen! Ze zijn hem gisteren op zijn werk gaan ontvoeren (hij wist van niks hahaha! En naar het schijnt is hij toch twee keer ontsnapt... Typisch!) en zijn naar de Ardennen vertrokken :)

Ik mocht over zijn vrijgezellen niks weten. Dat is op zich geen probleem want ik hoor het achteraf wel, maar ze proberen mij de hele tijd zenuwachtig te krijgen ervoor... Lees: "Jeff gaat echt wel afzien zenne, ze gaan hem serieus tussenpakken!" en "jaja, het gaat kicken zijn... letterlijk".
Dat vind ik wel minder tof aangezien ik echt al genoeg stress heb door de examens en de trouw binnen drie weken. (Zei ik net DRIE WEKEN?!) Oh boy...
Binnen een drietal uur heb ik een megagroot examen en ik denk de hele tijd "als ze zijn benen maar niet per ongeluk breken ofzo" hahaha :) Concentratie is sowieso wel nihil...
Ik denk dat ik dadelijk mijn GSM af zet voor het geval dat er toch iets gebeurt, ik wil het niet weten tot na mijn examen!
Ik geloof dat ze erin geslaagd zijn om mij toch ook zenuwachtig te krijgen voor zijn vrijgezellen hihi ;)

Evelien
9-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1331


A.
23-7-2011
 Meld misbruik18-6-2011 11:43:43

Mja, met zulke berichten krijg je automatisch zenuwen. Maar denk nu vooral aan je examen dat je dit tot een goed einde kan brengen. Ze zullen leuke dingen doen daar in de ardennen... dus don't worry!!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...