Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes september 2011

  17-6-2011 21:53:25
Lieve bruidjes van september/ eind augustus.
Hoever staan jullie?

Stephanie
3-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1382


Marijke
10-9-2011
 Meld misbruik17-6-2011 22:57:39

Hey Stephanie,

Dinsdag of woensdag zijn onze uitnodigingen klaar en kunnen we ze beginnen plooien/plakken/schrijven en uitdelen. Zou ze graag toch de deur uit hebben voor 15 juli.
Voor de rest is er eigenlijk al veel geregeld.
-Versiering, decoratie, bloemen moeten we nog volledig voorzien
-Ringen zijn besteld (verwachten we eind juli, begin augustus)
-Bedankjes nog voorzien (genodigden?, getuigen, ouders,...)
-Ondertrouw op 1 augustus
-Misboekje is goed gekeurd, alleen nog enkele details, zoals wie gaat er wat lezen en welke liedjes gaan we gebruiken.
-Bruid en bruidegom zijn gekleed, enkel nog een paar keer gaan passen.
-De suite is wat de kleding betreft in orde
-Menu ligt vast
-Dj ligt vast
-Openingsdans (liedje) nog kiezen

Ik denk dat we heel goed op schema zitten, onze prioriteit ligt nu vooral bij die uitnodigingen.

Veel succes!





Stephanie
3-9-2011
 Meld misbruik17-6-2011 23:10:54

Hey Marijke,
Hier zijn ook woensdag de uitnodigingen klaar. Wij zouden ze graag 8 juli de deur uit willen. Eerst de tante's en nonkels want die verwachten natuurlijk een persoonlijke invitatie.
Oef hier ook nog de bloemen en decoratie, dacht dat ik al achter was.
Bedankjes voor de gasten is hier ook al in orde, juist nog voor de getuigen, bruidskindjes en ouders.
Het misboekje moeten wij erg genoeg nog beginnen te maken.
Bruid en bruidegom zijn ook gekleed enkel de pas nog.
bruidskindjes zijn hier in orde. Menu, ceremonievervoer, dj, fotograaf, videograaf, ringen is in orde. Openingsdans ook nog niet.

ik begin tofch een beetje een bridezilla te worden hihi :-)



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik18-6-2011 6:43:36

- gisteren kostuum hubbie besteld en dinsdag afspraak met iemand die tafels dekt en decoreert.
- uitnodigingen zitten we in de knoei wegens computercrash, die gingen normaal volgende week naar drukker maar we moeten als de data van de schijf niet te recupereren zijn van scratch herbeginnen (ons idee was met foto's maar die zijn verdwenen).
- kledij bruidsmeisje doe ik in de solden binnen 2 weken
- bedankjes etc zijn zo goed als in orde
- bruidsboeket en juwelen moeten nog gebeuren
- proefkapsel is geboekt





Liesbet
24-9-2011
 Meld misbruik18-6-2011 7:53:07

Woeps :-) Mijn mama was al zo vaak aant lachen met mij dat ik met alles zo goed op tijd ben. Ik dacht, Ahja, dat hoort zo, en ik wil ook niet de laatste maand liggen stressen. Maar mits jullie blijkbaar allemaal begin September trouwen en wij pas de 24ste en ongeveer nog hetzelfde te doen heb voel ik mij gerust :-) En daardoor wordt ik misschien nog juist geen Bridezilla :-) Thanks Girliez xxx



Cindy
27-8-2011
 Meld misbruik18-6-2011 8:04:37

Hey Stephanie,

Hier ongeveer hetzelfde!
Uitnodigingen zijn de deur uit! Bruid en bruidegom gekleed! De meeste bedankjes voor gasten liggen al klaar of zijn besteld, die voor ouders en getuige zijn ook besteld! Fotograag is in orde, ringen hebben we vorige week kunnen gaan afhalen!Openingsdans in is gekozen en de misboekjes liggen ook al klaar! Weet alleen niet of het er genoeg zouden zijn! Misschien dat ik er nog wat bij maak!
Maandag proefkapsel! Had al wat maar nu is kapper geoppereerd en kan zij het niet doen, dus opnieuw beginnen bij iemand nieuw :-)
Bloemen moet ik nog kiezen en decoratie gaan kopen!
Heb ook graag alles op tijd klaar! Maar ben zo met futiliteiten bezig dat ik denk dat ik wel eens iets groots over het hoofd zou kunnen zien :-)

Groetjes!



Sara
10-9-2011
 Meld misbruik18-6-2011 10:18:05

Heey

Dinsdag krijgen we de proefdruk van onze uitnodiging! Hopelijk is het in orde dan kunnen we ze allemaal laten drukken :)

-fotograaf is in orde (verlovingsshoot is al achter de rug)
- ringen besteld
-zaal in orde (proefmenu geproefd)
-kleed (eerste pas gehad, tweede in augustus)
-kostuum is in orde
-schoenen, accesoires allemaal in orde
-kledij bruidsmeisje is orde
-aangifte stadhuis is deze week gebeurd
-ons vervoer (een bolleke) is in orde :)
- DJ ligt vast
- onze website is bijna klaar :)

Ik denk dat we de grote 'dingen' al in orde hebben...

Nu het belangrijskte is zien dat de uitnodigingen klaar zijn als we terug komen van onze vakantie (woensdag vertrekken we).
Bruidsboeket moet nog gedaan worden.
De bedankjes daar denken we nog over na :) (nog even tijd hé ;))

Ik denk wel dat we op schema zitten! :)

Groetjes
Sara



Nancy
10-9-2011
 Meld misbruik18-6-2011 13:55:58


hey fijn om dit te lezen was al aan het denken wanneer ik de uitnodigingen moest rondbrengen wou er half juli aan beginnen omdat het verlof periode is en mensen op verlof gaan enzo .
dacht zeker dat de mensen me voor gek gingen verklaren maar fijn nu weet ik wat me te doen staat.
uitnodigingen zijn bijna klaar juist nog plooien en in de enveloppen duwen.

thanx



Meg
24-9-2011
 Meld misbruik18-6-2011 13:59:34

wij trouwen de 24ste,

ben nu de uitnodignen in elkaar aan het knutselen, en aan het misboekje aan het werken.

kleren zijn al in orde voor ons, de mama's hebben ook al iets, mijn aanstaande moet nog schoenen kiezen :)

het stadhuis moet eigenlijk nog vastgelegd worden, de ringen moeten nog besteld worden, onze muzikanten moeten nog de lijst met liedjes die ze moeten spelen nog doorkrijgen, we hebben nog geen idee wat we als openingsdans willen en de bruidskindjes hebben ook nog geen kleren.

Mijn aanstaande heeft het de laatste maand heel erg druk op het werk, dus ik kijk er wel naar uit tegen dat het terug wat rustiger zal zijn de tweede week van juli, maar tot dan sta ik er organisatorisch gezien alleen voor en dat is voor het meeste geen probleem, behalve de ringen dan :)




Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik18-6-2011 22:02:24

ah ja, onze reis meteen na de trouw ligt ook al vast
de trouwringen nog niet



Els
24-9-2011
 Meld misbruik19-6-2011 8:06:40

Hallo allemaal,

Wij trouwen ook op 24 september en volgens ik hier lees zitten we ook goed op schema!
- zaal en traiteur zijn besproken
- uitnodigingen liggen klaar om volgend weekend rond gedragen te worden (daarna vertrekken we voor 14 dagen op reis dus we willen ze tegen dan de deur uit)
- bruidskledij, lingerie, juwelen, schoenen zijn gekozen
- kostuums toekomstige man en suite zijn geregeld
- kledij kinderen is in de maak (we hebben 3 tienerdochters en onze lieve buurvrouw, die héél goed kan naaien, is drie dezelfde kleedjes aan het maken). We moeten enkel nog op zoek gaan naar schoenen.
- we zijn vorige week in ondertrouw geweest bij de gemeente (we trouwen niet voor de kerk)
- bedankjes moeten nog gemaakt worden maar we weten al wat we willen
- kapper en make-up liggen vast voor proef
- vervoer is geregeld
- fotograaf ligt vast
- dj en openingsdans is ook in orde
- huwelijksreis is geboekt
- gastenboek (lees...viltjes) ligt klaar om te maken
Ik denk dat de grote lijnen vast liggen (ik wou dit allemaal in orde hebben voor het verlof)
Voor de afwerking hebben we nog tijd!!

Niet panikeren, gewoon het één na het andere doen! en vooral ook genieten van de voorbereiding!!
ps : t begint toch te korten...nog 96 dagen!!!

Groetjes,
Els



Stephanie
3-9-2011
 Meld misbruik19-6-2011 10:10:43

Leuk om te horen dat deze bridezilla nog niet zo achter staat als ze denkt :-)).
Prioriteit nu --> misboekjes, openingsdans, uitnodigingen versturen als de drukker woensdag klaar is!!
Mercie bruidjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...