Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Costuums huren grote maten

  17-6-2011 21:47:01
Dag iedereen,

we hadden al een aantal maanden geleden kostuums vastgelegd om te huren voor onze vaders en schoonbroers. Nu is mijn schoonbroer vorige week gaan passen en blijkt dat het grootste costuum nog te klein is voor hem. Hij is tegen de 2 meter. Nu vraag ik mij af of het nog de moeite is om elders te gaan zoeken naar zo'n grote maat. Vind je dat wel? Mijn schoonbroer heeft dan weer net een heel klein maatje nodig. Dus we zouden ergens terecht moeten kunnen voor beide 'uitzonderingen'. Kan iemand ons helpen?

Alvast bedankt!

Lien
6-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1292


Sophia

 Meld misbruik17-6-2011 22:47:19

om te huren heb ik geen idee, maar in de winkels waar ze echte kostuums verkopen moet je vragen naar de L-maten, meestal kunnen ze die ook wel bijbestellen



A.
23-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 22:49:17

Vanwaar ben je? Handig om te weten
Indien je van Limburg bent kijk eens bij Fricks in Sint-Truiden. Mijn vriend is 1m97 en heeft daar zijn kostuum gevonden.. dus misschien hebben ze daar ook zulke grote maten om te huren!



jeff
27-8-2011
 Meld misbruik17-6-2011 23:08:59

Je kan terecht bij C&A zeker in de grotere filialen, ze verkopen een XL kollekie maar hebben ook voor kleine mensen maten als 27 28 29, net als ze ook voor lange magere mensen zulke maten hebben zoals 92 92 94, voor 100 euro zal je er een mooi kostuum hebben



Lien
6-8-2011
 Meld misbruik18-6-2011 7:45:22

Sint-Truiden is mogelijk. De mannen wonen verspreid over Limburg, Oost-Vlaanderen en Vlaams-Brabant en wij wonen in Antwerpen. Dus het mag overal zijn, behalve in West-Vlaanderen.
Bedankt voor de tips!!



bruidje
20-8-2011
 Meld misbruik18-6-2011 9:37:28

In Berchem is er een winkel waar je grote kostuums kan huren (mijn papa en schoonbroer zijn zelf 1m98).. Als je het adres wilt, hoor ik het wel

groetjes



Lien
6-8-2011
 Meld misbruik18-6-2011 11:23:28

Geef maar door! Ik wil alle mogelijkheden proberen op dit moment



Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik18-6-2011 22:34:08

Ook ik raad Fricks in Sint-Truiden aan! Mijn vriend kwam er binnen (ook 1m97, niet dik niet mager), de winkelbediende bekeek hem een paar seconden, ging naar achter en kwam terug met een pak dat perfect paste! Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...