Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek

  16-5-2006 9:10:33

Hallo,


We hebben een gastenboek voorzien want het is leuk vinden we om achteraf, de hopelijk vele reacties van de genodigden, te kunnen nalezen.

Leggen jullie dit gastenboek op tafel bij de inkom? Daar waar de mensen dus passeren als ze naar het toilet moeten en het boek dus veel zien?

Maar wat zetten jullie erin van tekstje?
Ik had al gedacht om een kartonnetje te maken met steuntje achteraan en daarop tekstje te schrijven.
Op 1e blad van het gastenboek dan gewoon onze namen en datum huwelijk.
Wat denken jullie ervan?


Groetjes, Kimberly

Kimberly
12-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 901


Ann
20-5-2006
 Meld misbruik16-5-2006 10:27:16

mijn toekomstige heeft er een tof gedicht in gezet.
Je kan er altijd iets persoonlijks van maken of een gedicht opzoeken op het internet. Maar een eigen gedicht is en blijft het mooiste (en recht uit het hart)
bij ons ziet het er zo uit:
op de eerste pagina onze uitnodiging
op de tweede pagina (naast uitnodiging):
Een kleine zin, een groot verhaal
je eigen woorden je eigen taal,
pen neer wat je wil zeggen
veel moet je er niet bij uitleggen.

Vanaf nu bewandelen wij het pad van de trouw
daarom werden we man en vrouw
met dagen van zekerheid
en dagen van onwetendheid
dagen vol creativiteit
en dagen van zon en vreugde tijd!

en dan daaronder:

laat jullie vanavond eens goed gaan
je hoeft daarom niet op de dansvloer te staan
eet en drink je buikje vol goeds
tolt je hoofd, ga dan te voet
we houden allemaal van elkaar
jullie aanwezigheid is hiervan het mooiste gebaar!

Je ziet zo moeilijk kan het niet zijn.

Groeten
Ann
20/5/2006 4 dagen te gaan



Ann
17-6-2006
 Meld misbruik16-5-2006 11:48:15

Hallo,

Wat ik ook wel leuk vond; ik heb alle mailtjes bewaard die de genodigden ons stuurden, zowel van diegenen die komen of niet kunnen, heb ze uitgeknipt en in het boek gekleefd! Ook tof voor later!

Groetjes,
ann
17/06/2006

PS; Heb een aangepaste versie van jullie gedichtje gebruikt! héél tof!



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik16-5-2006 12:17:04

Hallo,

Wij hadden in ons gastenboek enkel onze uitnodiging gekleefd, verder geen tekstje. Wel hadden we een grote (30 x 30 cm) foto van ons (één die op de uitnodiging stond) met daarbij de tekst: Wie schrijft, die blijft ons altijd bij. Die tekst was zo geschikt dat de 'ij' onder elkaar stond. Beetje moeilijk om uit te leggen, maar 't was wel mooi! :-) In Photoshop kan je wel zoiets maken en dan laten afdrukken bij een goeie fotograaf.

Groetjes,

Sylvie
Sinds 11 maart zeer gelukkig getrouwd!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...