Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog welgeteld 1 week !

  17-6-2011 11:31:30
Ja het begint allemaal dichterbij te komen hoor...
het was de laatste tijd nogal een emotionele rollercoaster hoor !
Ik heb mijn examens achter de rug, dus dat kunnen ze al niet meer afpakken van me... ik kan natuurlijk ook altijd buizen , wat ik zooo hoop dat niet zo zal zijn !
Daarnaast hadden we zo hier en daar al iets laten vallen bv tafelindeling... we zijn tot 3 maal toe hiermee tegen de lamp gelopen... die wilt niet bij die zitten... die wilt bij ons zitten... die màg niet bij die zitten...
Pffff... uiteindelijk dan ook alles aangepast... Maar ja ... wat nog hé ?

Daarnaast hebben we dan ook wel positief nieuws gekregen ! Mijn meter die in Egypte woont kon door persoonlijke redenen niet aanwezig zijn op ons huwelijk... nu heeft ze samen met mijn tante stiekem kunnen regelen dat ze er toch zullen zijn !!!
Gelukkig gaan we vandaag pas het exacte aantal doorgeven , dus maakt geen probleem é :)
Man man man... echt een rollercoaster tot en met...
Ik heb zo een zenuwen !!

Ik heb volgende week kei veel te doen... daarnaast moet ik toch nog steeds stage gaan doen ( mijn laatste twee weken ) en daar nog eens naast heb ik 2 sollicitatie gesprekken... Ik heb misschien veel hooi op mijn vork genomen... maar moet wel ... het is het einde van het schooljaar... dus laatste twee weken werken ... zou graag in juli al zien voor een job... ik ben niet iemand die graag stil zit eigenlijk...

kelly
24-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1237


frida
6-2-2010
 Meld misbruik17-6-2011 11:38:33

Hey, ik duim voor u dat examen goed is, en natuurlijk voor een job en ik wens je een pravchtige dag toe.


Frida



Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 11:50:18

Hoi Kelly,


No stress! Het komt allemaal goed!
Toch leuk dat je tante er bij kan zijn! :-)
En wat jouw examens betreft... ik duim mee, maar je weet dat er nog kansen zijn als je dit keer niet geslaagd bent voor alles (wat ik niet hoop natuurlijk) ;-)

Groetjes,
Filipa



Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik17-6-2011 12:43:52

Hoi Kelly!

Wij trouwen de dag na jouw... spannend, hé :)!

Ik moet nog 1001 dingen doen en ben bang dat ik er niet zal geraken.
Ik ben een stresskip en als mijn moeder in de buurt is, dan ben ik een echte bridezilla, haha!

Ik zou het niet kunnen, eerst examens, week erna trouwen... en daartussen nog stage, amai, chapeau!

Ik wens jou allesinds een schitterende zonnige dag toe!
en duimen duimen duimen duimen duimen op zon!

Groetjes



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik17-6-2011 13:06:10

Hoi hoi, we duimen voor je examens... En probeer vooral ook een beetje te genieten, zo tussen de drukte door...



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...