Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 34 dagen op de teller

  17-6-2011 0:14:23
Hey allemaal,

veel gedaan de laatste tijd,toch online ,veel site's afgezocht voor allerhande kleinigheden.
Heb daarstraks men rode lopers besteld en men weddingcamera's om op tafel te plaatsen.
Ben nu op zoek om naamkaarthoudertjes en kaartjes.Iemand ideetjes?
Men bedankjes zijn ook besteld (klavertje vier in potje)
Men muziek (niet zo een klassieke openingsdans) is in de maak
Balonnen zijn ook al besteld, de broodjes voor in de middag voor dichte suite,
er komt daar toch wel veel bij kijken hé,maar geestig da ik da vind,shoppen shoppen shoppen!
Denk da ik er bijna ben ,vanaf juli ben ik twee maand thuis met ouderschapsverlof,kan zo nog alles op het gemak bekijken en eventueel nog extra's doen,waar ik nu echt geen tijd voor heb!

grtn kim

Kim
22-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1068


A.
23-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 7:47:57

www.trouwartikelen.nl misschien?!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...