Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes 26 mei 2012

  16-6-2011 21:21:17
Hoi

Vandaag de goedkeuring gekregen van onze aanvraag om op 26 mei 2012 te trouwen! De feestzaal staat ook al vast, dus kunnen we met de andere voorbereidingen beginnen. Toegegeven, het begint te kriebelen, zeker als ik de berichtjes lees van jullie bruidjes die binnenkort al trouwen. Zijn er nog bruidjes die volgend jaar op 26 mei trouwen?

Groetjes
Ine

Ine
26-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1214


Emily
26-5-2012
 Meld misbruik16-6-2011 21:31:49

Jep!Hier zit er eentje, mooie datum gekozen ;-)
wij zijn er ook goed ingevlogen, maar nu ligt het even stil met een nieuwe job dus efkes te druk. Deze zaterdag ga ik al wel eens kijken voor een trouwkleed, spannend! Ben echt superbenieuwd.

Hopelijk is het volgend jaar mei even mooi weer als dit jaar!

Nog veel plezier met alle voorbereidingen!



kelly
26-5-2012
 Meld misbruik16-6-2011 21:40:01

Hoikes,

Hier nog een 26 mei 2012 bruidje. Ben ook al volop aan het voorbereiden en verschiet toch wat er allemaal komt bij kijken en aangezien ik hier een kleine bengel heb rondlopen van 20 maanden heb ik niet altijd evenveel tijd dus ben er al maar begonnen.

Wel tof, dan kunnen we allemaal samen aftellen.



Linde
26-5-2012
 Meld misbruik16-6-2011 21:55:16

Ook ik trouw dan! Kijk er nu al ongelofelijk naar uit! Tot nu toe vind ik het voorbereiden en kiezen enzo nog tof! Kan me voorstellen dat dit naar het einde toe veel minder zal zijn!
Veel voorbereidingsplezier en we proberen de kriebels nog onder controle te houden



vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik16-6-2011 22:22:50

Ja ja, en het gaat vooruit hoor.
Ik ben begonnen met bijna 400 dagen op de teller en nu staan er nog 15 dagen!
Het gaat snel!

Geniet ervan!



Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik16-6-2011 22:29:56

Wij hadden die datum ook gekozen, maar de zaal was niet meer vrij. Hebben het dus een weekje opgeschoven.



Claudia
26-5-2012
 Meld misbruik17-6-2011 0:44:14

Wij trouwen ook 26 mei 2012. Hier is er nu eventjes een rustigere periode binnen de voorbereidingen. Maar september/oktober vliegen we er weer in ;)
Ik ben hier begonnen met bijna 600 dagen op de teller. Dus ben nu zo goed als halfweg hihi.
Hopelijk is het dan beter weer dan dit jaar. Want dit jaar regende het pijpenstelen de 26ste :( Maar ja dat is het enige dat ik niet kan controleren (buiten eitjes naar de Clarissen brengen ;)) dus ga me er ook niet al te druk in -proberen- te maken.




Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik17-6-2011 7:45:48

Wij trouwen ook in mei maar dan wel op 11 mei. Hier de zaal gister gaan bekijken en we hebben bedenktijd tot 30 juni maar we gaan hem nemen. de elysee in genk gaan wij het feest houden.





Tine
26-5-2012
 Meld misbruik17-6-2011 8:19:38

Hier nog een 26 mei bruidje!!
Wat wij al hebben vastliggen:
- de zaal
- gemeentehuis
- fotograaf (een vriend van mijn papa)
Gisteren ben ik al voor een kleedje gaan kijken bij Younniek en morgen ga ik nog bij Koonings kijken.

Succes met de voorbereidingen!!



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik17-6-2011 9:09:27

Hier een 25 mei bruidje! Wat leuk dat er zoveel trouwen dat weekend, kunnen we samen aftellen en duimen voor dat enige wat we niet zelf in de hand hebben: goed weer!
Dinsdag hebben we een eerste gesprek met de ceremoniemeester: hij stelde dit zelf voor zodat hij ons alvast wat tips kan geven bij de dagplanning.

Succes met de voorbereidingen iedereen!



Stefanie
25-5-2012
 Meld misbruik17-6-2011 9:56:38

Hier een 25 én 27 mei bruidje .
Wij hebben al onze zaal, ceremoniemeester, fotograaf, visagiste en oldtimerbus... Naast de 'grotere' beslissingen die moesten worden genomen ben ik aan het knutselen geslagen met de enveloppedoos en probeersels voor de uitnodigingen. De save the date kaartjes zijn de deur al uit en de website staat online.
Ik denk dat er dus wel al wat dingen in orde zijn... zoals het een echte controlefreak betaamt. Alleen inderdaad dat weer hé, duimen, kaarsjes branden, eieren naar de Clarissen, een tripje naar Lourdes, weerman omkopen of misschien gewoon allemaal heel hard hopen op een zonnetje.

Geniet nog van de voorbereidingen...
Stefanie




Elke
26-5-2012
 Meld misbruik17-6-2011 12:22:48

Wij trouwen ook 26/05/2012! En bij mij begint het ook wel te kriebelen om alles te beginnen organiseren, maar heb er ook wel wat schrik van, er is zoveel dat je moet regelen en zoveel keuze in alles! Wat wij al reeds in orde hebben: kerk - gemeentehuis - zaal - fotograaf - getuigen - afspraak voor men bruidsjurk. Daarna zou ik eens een kijkje willen gaan nemen voor de ringen. Veel voorbereidingsplezier!!

Groetjes Elke!



Stefanie
17-8-2012
 Meld misbruik11-7-2011 12:55:28

Hoe kan het gemeentehuis al geregeld zijn? In Kortrijk kan dat maar 6 maand op voorhand, volgens wat ik gelezen heb.



Ine
26-5-2012
 Meld misbruik11-7-2011 21:51:27

Hoi

Ik bedoel dat onze aanvraag werd goedgekeurd. 26 mei 2012 was namelijk geen makkelijke dag om te trouwen bij ons, en na heel wat omwegen is het ons toch gelukt. Het was deze vreugde om het goedkeuren van onze aanvraag die ik met jullie wou delen :-)

Groetjes
Ine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...