Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes van 4 februari 2012

16-6-2011 20:23:14
Hallo iedereen!

Wie trouwt er hier op 4 februari volgend jaar? Ik lijk wel de enige die in februari trouwt :(

Léonore

Léonore
4-2-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 405

Lieselot
10-3-2012
 Meld misbruik16-6-2011 23:32:40

Hey Léonore!

Jij bent idd de eerste waarvan ik de datum in feb '12 zie staan! Wij trouwen op 10 maart '12, en maart blijkt evenmin populair ;-)

Sophie
11-2-2012
 Meld misbruik17-6-2011 8:04:49

Hoi Léonore,
wij trouwen op 11 februari volgend jaar, en heb idd de indruk dat er niet te veel zijn zo...goed nieuws, want we zijn nog volop een zaal aan het zoeken :)

Léonore
4-2-2012
 Meld misbruik17-6-2011 8:26:50

Oh fijn, dan toch iemand!

En meisjes, wat hebben jullie al gedaan?

Groetjes!

Lien
24-3-2012
 Meld misbruik17-6-2011 9:58:03

Wij trouwen op 24 maart 2012, ook geen populaire maand
Maar beter zo hè, dat betekent dat al je gasten waarschijnlijk kunnen komen! De kans is klein dat ze dan andere feesten hebben (oa ook communies) én de kans is klein dat ze dan op vakantie zijn.
Goed gekozen vind ik

Wat bij ons vast staat:
- zaal
- mijn getuigen zijn gevraagd
- DJ is ok
- fotografen
- bandje voor op de receptie
- twee afspraken gemaakt om naar kleedjes te gaan kijken
- ... (vergeet ik nog iets?)

Gemeentehuis kunnen we pas half jaar op voorhand vastleggen. Het eerstvolgende wordt: de kerk vastleggen...

Groetjes!

Lieselot
10-3-2012
 Meld misbruik17-6-2011 14:19:34

Hey dames,

Met momenteel nog 266 dagen te gaan heb ik al
- mijn trouwkleed
- locatie op 't oog, maandag gaan we gaan kijken
- offerte aan traiteur gevraagd
-de getuigen worden morgen gevraagd
- ..... euhm dat 't is tot nu toe.

Maandagmorgen bel ik 't gemeentehuis, wij kunnen 't hier 12 maand op voorhand al vastleggen.
Het volgende is dan de kerk, en de pastoor contacteren.

Sophie
11-2-2012
 Meld misbruik20-6-2011 9:24:17

Hey,
zoals gezegd zijn wij nog volop op zoek naar een zaal (hadden er al enkele prachtige gezien, maar helaas is ons budget nogal krap). Dit is nu dus prioriteit nummer 1..

Wat wel al in orde is:
-de getuigen zijn gevraagd
-rudimentaire budgetplanning opgesteld
-het gemeentehuis is gecontacteerd, nog geen antwoord
-trouwkleed gekocht (2dehands, is nog beetje naaiwerk aan)
-fotograaf is ok (collega van me)

ehh, dat zal het zowat zijn nog veel werk dus, maar onze aandacht ging hier voorlopig vooral naar onze pasgeboren zoon (is nu 4 maanden).

Vraagje trouwens: iemand enig idee wat voor oplossing we voor de kinderen (heb ook nog stiefdochtertje van 6) zouden kunnen voorzien? Iedereen van de familie en vrienden die zouden kunnen babysitten komt uiteraard naar het feest...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...