Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

probleem met het benoemen van tafels

  16-6-2011 20:04:01
Dag bruidjes,

Ik ben nog opzoek naar iets leuks om de tafels te benoemen en waarop we het plaatsen.
Eerst wilden we graag ballonen maar dit bleek verder toch geen goed idee.
Dus nu zijn we opnieuw opzoek naar iets leuks en wat toch een beetje opvalt.

Iemand een goed idee?

groetjes

Dorien

dorien
9-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1575


Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik16-6-2011 20:11:54

Een houten staandertje in diervorm met metaaldraad die in een spiraal eindigt en waartussen je een foto kan schuiven. Wij hadden kikvorsjes, eendjes,...) ; die hebben 2 voetjes die aan touwtjes hangen, grappig. Het leuke ervan is, dat je ze daarna thuis of op kantoor ook nog kan gebruiken om foto's tussen te schuiven en het is helemaal niet duur.



monica
26-8-2011
 Meld misbruik16-6-2011 21:34:23

Wij hebben elke tafel een andere kleur vlinder...



nele
1-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 11:20:21

Wij hebben witte fotokaders op een rond voetje (ikea) waarin 2 foto's komen van ons in zwart-wit met daarop de namen gedrukt van wie aan die tafel zit.
Kost 2 keer niks en een leuk aandenken voor wie dit mee naar huis wil nemen.

Groetjes
Nele



Sara
30-6-2012
 Meld misbruik18-6-2011 16:47:49

Ons trouwfeest is nog ver weg, maar wij hadden gedacht om te werken in het thema van de liefde is... -mannetjes. Wij hebben zo een kalender en er zijn toch wel enkele uitspraken en tekeningen die ons typeren. Wij zouden dus elke tafel benoemen met zo een uitspraak en bijhorende tekening.

Groetjes,
Sara



Lodi
6-8-2011
 Meld misbruik18-7-2011 15:09:35

Bij ons zijn het foto's van onze dochter... ze is nog geen 3 jaar en zal s 'avonds niet aanwezig zijn op het feest! Zo is ze toch een beetje bij ons s'avonds .

Elke tafel een andere foto en da mensen krijgen per koppel een doosje in de vorm van een hartje met foto in en harten snoepje.

Groetjes Lodi



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...