Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wittere tanden

  16-6-2011 12:57:35
Kan er iemand mij iets anders aanraden dan bleechen bij de tandarts want voor 2 personen kost dat wel veel geld vind ik.

Groetjes van een 30 juli bruidje!

Kelly
30-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1353


Léonore
4-2-2012
 Meld misbruik16-6-2011 13:01:40

Wel Kelly,

Ook ik heb mijn hoofd hier al talloze nachten over gebroken en het antwoord is: nee, er is echt niks anders.

Het is inderdaad veel geld, maar ga het toch overwegen; heb nl. echt wel veel gelere tanden dan mijn vriend en het valt op wanneer je foto's ziet!

Groetjes



Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik16-6-2011 13:24:11

Er is hier wel eens een toppic over geweest. Iemand die iets bij de apotheek had gehaald, ik denk i-white of zoiets... Ik gebruik als tandpasta Sensodyne whitening en dit helpt ook al een beetje vind ik. Ik ga ook mijn tanden de week ervoor laten reinigen bij de tandarts. De CM betaalt dit 1x per jaar terug dus ja...



Els
5-8-2011
 Meld misbruik16-6-2011 14:27:14

ik volg :)

wij hebben net die nieuwe tandpasta gekocht, ben eens benieuwd of dat iets uitmaakt...

bleechen vind'k te veel van het goede maar zo'n product uit de apotheek zie ik ook nog wel zitten (heeft het gewerkt voor die vriendin?)



Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik16-6-2011 14:55:04

Hallo, oa ikzelf heb hier destijds ff aangegeven dat er bij de apotheker wel een middeltje was te verkrijgen, waarop Aurelie onmiddellijk de daad bij het woord heeft gevoegd en erom is geweest. Zij was alleszins tevreden over het resultaat als ik het me goed herinner en er zijn er nog gevolgd!

Zelf ben ik er toen ook om geweest: I-white heet het product. Je hebt er een kit van die je kunt kopen voor een kuur van 7 dagen. Als ik het me goed herinner kostte dit 30 à 40 €. Ik heb er toen ook de tandpasta bij gekocht: baat het niet, dan...

Volgens mijn vriend (en mezelf incluis ) gaf dit een duidelijk zichtbaar resultaat!

Succes ermee!!



Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik16-6-2011 15:35:50

Bedankt voor jullie reacties dames! :-)

Ik heb niet zo'n gele tanden en daarom vind ik het nutteloos om zoveel geld uit te geven maar een tintje witter kan nooit kwaad hé ;-) Ik ga het er dan ook maar op wagen om I-white aan te schaffen en de kuur juist voor mijn volgende tandartsafspraak te doen.

Groetjes en nogmaals bedankt!



Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik16-6-2011 17:40:10

Hey Kelly, ik ben eerst naar de tandarts geweest om tandsteen en zo te laten wegnemen en daarna heb ik de kuur gedaan... Misschien een tip? Ik weet eigenlijk niet wat best is, maar dit leek me meest logisch ;-).



Kathy
6-8-2011
 Meld misbruik16-6-2011 17:46:07

En hoelang bleef het resulaat zichtbaar Charlotte?

Volgende week moet ik naar de tandarts en 43 dagen later trouw ik, wanneer is het dan het beste om met de kuur te starten volgens u?

Alvast bedankt!

Groetjes



Jolien
1-7-2011
 Meld misbruik16-6-2011 20:18:37

Ik heb ook net I-white gekocht in de apotheek en net mijn eerste behandeling gedaan. Zal je binnen 6 dagen laten weten wat het resultaat is ;)



Kathy
6-8-2011
 Meld misbruik16-6-2011 20:52:42

Super Jolien thx :-)

Veel succes !!!



monica
26-8-2011
 Meld misbruik16-6-2011 21:47:02

Ik was er ook bij de tandarst voor geweest om mijn tanden te laten bleachen, hij vond het niet echt nodig omdat ik eigenlijk qua kleur goed was. Maar ik moest eerst nr een parodontotologie gaan om mijn tanden volledig te laten reinigen omdat mijn tandvlees volledig ontstoken was en alléén zo opgelost kon worden.
Amai geen lachertje :-(
Maar ik ga toch I-white proberen hoor. Zoals ze zeggen een tintje lichter kan nooit kwaad...



An
5-5-2012
 Meld misbruik17-6-2011 9:25:30

I white kost 24,95€ bij de apotheker en is een kuur van 7 dagen!
ik denk wel dat het resultaat maar een paar weken zichtbaar blijft dus ik zou het niet te lang op voorhand doen! succes ermee!



Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 14:46:47

@Charlotte: Ik heb m'n tanden gisteren laten reinigen dus de tandsteen is bij mij ook al verwijderd. Begin juli moet ik terug want ik ga een laagje laten leggen op een tand die iets te ver naar achter staat. Een brug voor 1 tand vind ik wat stom dus ze gaat het zo oplossen. Ik ga die kuur dus voor die tandartsafspraak moeten doen want dat laagje moet natuurlijk dezelfde kleur hebben als mijn andere tanden. Ik ben benieuwd naar het resultaat dus hou me maar op de hoogte ;-) Groetjes!

@Jolien: Hou me zeker maar op de hoogte! ;-) Succes ermee! Groetjes!

@Monica: Mijn tandvlees is al een hele tijd ontstoken door bepaalde medicatie die ik moest nemen dus er was ook sprake om naar een parodontoloog te gaan maar dankzij de goeie tips van mijn tandarts betert het beetje bij beetje dus hopelijk komt het van zichzelf nog volledig in orde. Groetjes!

@An: Voor zo'n prijs is het zeker te proberen waard vind ik. Ik ga er wel zowieso de tandpasta bijkopen want als ik de kuur begin juli moet starten, wil ik nog wel volledig resultaat op 30 juli natuurlijk :-) Groetjes!



Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik21-6-2011 10:34:31

@ Kathy: ik heb die kuur een 2 à 3 weken voor de trouw gedaan!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...