Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kousenband verkopen

  15-5-2006 14:41:05
Hallo bruidjes
Wie van jullie gaat er op het avondfeest zijn kousenband verkopen voor geld aan de genodigden?
Ik ben erover aan het twijfelen om het te doen. Naar het schijnt zouden er wel veel mensen dat doen maar als dan iemand die je echt niet graag hebt dat wint en dan je kous mag komen afdoen, brrr. Het zou wel veel geld kunnen opbrengen.
Ik weet het echt nog niet.

Groetjes

Cindy

Cindy
23-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 737


Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik15-5-2006 15:25:03

hey,

heb er ook al aangedacht.... maar ik weet niet of ik het ga doen.

Groetjes cindy
nog 40 dagen...



davida
7-9-2008
 Meld misbruik15-5-2006 16:33:22

hey ik ga dat zeker doen en ik neem dat daar maar bij moest er dat iemand winnen die ik nie graag heb maar meestal zijn er op je trouw toch allemaal mensen die je graag hebt alé bij mij toch
groetjes.



sarah
15-7-2006
 Meld misbruik15-5-2006 17:57:58

hallo,
ik ga het niet doen.Ik ga de kousenband achteraf op een oude fles zetten (errond),en dan in de slaapkamer zetten.kvind da veel te mooi om te verknippen en dat is alleen voor mijn toekomstige zijn ogen!!!
groetjes
sarah
15/07/06



Kimberly
12-8-2006
 Meld misbruik16-5-2006 8:54:30

Hoi,

Ik zal dit niet doen en moest er iemand het initiatief nemen de avond zelf dan zullen ze ontgoocheld zijn want kzal er gewoon geen dragen!
Dan nog, de mensen geven al een envelopje met geld en dan "bedel" je in feite nog achter meer geld ... Nee nee, voor mij persoonlijk niet hoor!

Kimberly
20.05.2006



Cindy
8-7-2006
 Meld misbruik16-5-2006 9:03:12

Je kan altijd laten bieden en op het laatste moment kan je bruidegom overbieden zodat hij de kousenband koopt.. Het geld krijg jij dan (zogezegd als huishoudgeld) of je kan laten weten dat je het aan een goed doel schenkt..



Vanessa
9-9-2006
 Meld misbruik16-5-2006 13:02:32

hoi
ik doe het wel vooral omdat eht traditie is in de familie van mijn ouders, maar we zouden een tijdslimiet zetten van de veiling en maximum per 1 euro extra bijbieden. het is vooral voor de sfeer en niet voor het geld.

grtjs
V



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik16-5-2006 15:37:21

Hey,

wij wilden dit ook doen, ik denk dat het wel een toffe sfeer creeërt, een beetje stout en uitbundig... maar vorige keer toen dit hier ter sprake kwam, waren er zoveel negatieve reacties, dat ik begon te twijfelen... Nu weet ik het dus nog niet.

Lieve



Cindy
23-6-2006
 Meld misbruik17-5-2006 14:19:16

Ja awel ik weet het dus echt nog niet. Ik denk toch dat ik het maar niet ga doen.
Bij mij op het feest gaan er toch mensen zijn die ik minder goed ken en ik zou mij niet op mijn gemak voelen dan.

Cindy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...