Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Maart - bruidjes?

  15-6-2011 15:17:00
Uit nieuwsgierigheid: zijn er nog bruidjes die op 24 maart trouwen?

Voor maartbruidjes in het algemeen: hoe ver staan jullie al? Gewoon om een idee te krijgen of ik een versnelling hoger moet schakelen of niet!

Wat er bij ons (nog maar) in orde is: zaal ligt vast, DJ, fotografen, livebandje voor tijdens receptie, getuigen zijn gevraagd,...

Groetjes!

Lien
24-3-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1033


Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik15-6-2011 15:44:23

Ik trouw zelf in april, drie weekjes later dus, maar da's niet zoveel verschil (toch nu nog niet). Ik sta niet bepaald ver: onze zaal ligt vast, het gemeentehuis is in orde en de band voor 's avonds is ook geboekt. Ik heb mijn getuige gevraagd (mijn vriend nog niet, hij weet wel wie, maar "heeft nog tijd genoeg om dat te zeggen" :-p) en de bruidskindjes heb ik ook al gevraagd. Verder ligt er nog niets vast.
Ik ben nu op zoek naar een fotograaf en de dj laat ik over aan mijn vriend. Hij mag ook iets doen ;-) Dat moet ik dan wel opvolgen, of er is geen muziek die avond...

Ik heb wel al een voorlopige gastenlijst en budget opgemaakt, maar da's toch veel nattevingerwerk voorlopig.



Lien
24-3-2012
 Meld misbruik15-6-2011 16:10:36

Hoi Gitte,

Dat stelt me toch al gerust!

Voor de getuigen hier hetzelfde verhaal, die van mij zijn gevraagd, hij denkt nog na
Heb vandaag ook een afspraak gemaakt om naar 'n kleedje te gaan kijken, spannend!
De voorlopige gastenlijst ligt ook hier klaar!
Ik probeer ook al na te denken over de uitnodiging, maar das zooo moeilijk... Zie op internet weinig mooie voorbeelden (of ik zoek verkeerd natuurlijk...)



Jill
9-3-2012
 Meld misbruik15-6-2011 17:47:44

Wij trouwen op 9 maart. Het enige dat we nu al hebben is de zaal en onze getuigen... Maar de zaal ligt maar nog sinds vandaag vast, dus nu kunnen we alles plannen.



Leen
28-5-2011
 Meld misbruik15-6-2011 18:20:22

Niet te lang wachten met fotograaf en dj.. De goeie zijn meestal snel bezet!
Ook indien je 'in stijl' wilt arriveren, een degelijke betaalbare auto vinden is niet simpel!



Babs
13-8-2011
 Meld misbruik15-6-2011 18:26:28

En indien jullie een ceremoniemeester willen best ook al beginnen.
Wij hebben dat begin dit jaar vastgelegd (zo'n 6 maanden voor de trouw), maar we hebben heel lang mogen zoeken. Verder kan ik Leen ook gelijk geven, vervoer moet ook snel!



jamie
9-3-2012
 Meld misbruik15-6-2011 19:22:40

Hoii,

wij trouwen op 9 maart 2012
en dit is hoever wij staan:

feestzaal: check
dj: check
vervoer: check
trouwkleed: check
wedding planner: check
kerk: check
huwelijksreis: bijna check
fotograaf: check
bedankjes voor de genodigden: check

dus ik denk dat het bij ff stil ligt en dat ik in de zomer eens terug aan de slag ga.

veel succes met jullie zoektocht
groetjes jamie x




Elien
21-4-2012
 Meld misbruik15-6-2011 20:11:53

Hey Lien,

Wij trouwen een kleine maand na jou.
Dit is wat wij al in orde hebben

- Feestzaal
- DJ
- Vervoer
- Datum en uur kerk en gemeente
- Fotograaf
- Afspraak winkel trouwkleed (op 13 augustus)

Nog veel succes!

Grtjs Elien



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik16-6-2011 8:31:21

Aan de dames die bezorgd zijn voor mijn fotograaf, dj, vervoer en ceremoniemeester, maak je geen zorgen ;-)

De fotografen die ik al gecontacteerd heb, waren allen nog vrij (het is niet bepaald hoogseizoen dan!). Ik heb al min of meer gekozen, mijn topfavoriet is vrij, maar het zal alleen nog even zoeken worden wanneer we een afspraak kunnen maken. En lukt het niet om een fotograaf vast te leggen, tja, dan hebben we er geen. Foto's zullen sowieso hebben, we hebben een paar erg goede amateurfotografen in de familie.

Vervoer en ceremoniemeester, daar doe ik niet aan mee. Iedereen komt met zijn eigewe n auto en omdat de afstanden nogal groot zijn (West-Vlaanderen+Limburg naar Vlaams Brabant voor huwelijk en dan naar Antwerpen voor feest) èn we na het feest op hotel in Antwerpen blijven, lijkt me dat ook het meest praktische. Om toch een beetje "in stijl" te zijn, gebruiken we de Mini cabrio van mijn vriend zijn getuige om naar het gemeentehuis te rijden.

Ik verwacht overigens geen enkele gast op het gemeentehuis, buiten de "suite", ik zie de noodzaak van een ceremoniemeester niet in. We hebben ook geen kerkelijk huwelijk.
Alleen die dj, daar moet hij een keer werk van maken, maar zelfs daar lig ik niet wakker van.

Ik ben nogal relaxed, het komt wel in orde. Ik ben ook al iets ouder (37), heb al een zware verbouwing acher de rug, een kind gekregen, een superstresserende bouw overleefd met een aannemer die geprobeerd heeft ons op te lichten, wat tot een rechtzaak leidde (èn meer dan een jaar vertraging tot het huis klaar was). Ik relativeer dat huwelijk nogal .
Eerlijk gezegd trouwen we vooral om economische redenen (we wonen al bijna 13 jaar samen). En we vinden dat huwelijk een goed excuus om een groot feest te geven. Maar ik hecht er dus veel minder belang aan dan de meeste bruidjes hier. Wat niet wegneemt dat ik het leuk vind om mee te leven met iedereen. En hier regelmatig te lezen. :-)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...