Terug naar overzicht
Hey Nele, Wij trouwen ook 1 juli, na 10 jaar en 8 maanden samenzijn;-) Ook wij hebben 2 kids, dus eigenlijk hebben we nogal wat gemeen, hè. Ik heb een kort versje geschreven dat onze dochter van bijna vijf aan't leren is. Ze gaat het opzeggen als ze de ringen brengt. We hebben twee mandjes waar we een ballon aanhangen. In dat mandje zit een beertje waaraan de ringen hangen. De papa weet niks van het versje. Gaat dus een verrassing van jewelste zijn. Wij trouwen ook alleen voor de wet en verwachten nogal wat volk in het stadhuis. De kids gaan daar wel de show stelen, denk ik ;-) Hopelijk heb je wat aan m'n tips. Veel plezier nog met het voorbereiden Groetjes, Myriam.
Wij trouwen op 2 juli en zijn dan iets meer dan 13 jaar samen. Wij hebben ook 2 kindjes van 2 en 3 jaar. Ons zoontje gaat samen met de papa bij zijn ouders slapen en ons dochtertje blijft bij mij. 's Morgens komt papa aan met mijn bruidsboeket samen met ons zoontje dat voor zijn zusje ook een boeketje bij heeft (kleine versie van het mijne) Wij trouwen voor de wet en de kerk. In de kerk brengt ons zoontje onze ringen in een doosje. Na de kerk blazen ze samen met de kindjes van mijn klas bellen als wij buiten komen. groetjes Vanessa