Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sinds deze morgen... 9 daagjes op de teller!

15-6-2011 9:00:42
WOEHOE!

Kwou dit gewoon eventjes kwijt!

Nog maar 9 daagjes en het is onze dag.
Ik keek vandaag naar de weersverwachtingen en het ziet er niet zo goed uit.
Ik wacht nog tot morgen en dan begin ik paraplu's te kopen... je weet maar nooit :)

Ik ben bezig met de tafelschikking en tafelnamen... ben er eigenlijk bijna mee klaar.

Zaterdag gaan we mijn bruidsboeket kiezen. Mijn vriend wil dat niet alleen doen omdat ik volgens hem moeilijk ben, haha.
Ik ga dus mee, kies er 3 uit en dan beslist hij :)

Zaterdagnamiddag gaan we ook eens oefenen in de kerk!
Wij hebben geen ceremoniemeester en ik zie het al gebeuren: niemand die weet wat hij moet doen en waar hij naartoe moet... DUS zaterdag oefendag, haha.

We moeten nog:
* Bruidsboeket (zaterdag)
* een gastenboek kopen (zaterdag - Ava)
* versiering voor de auto (zaterdag - Ava)
* de bedankjes moeten nog toekomen
* de bedankjes voor ouders en getuigen moeten ook nog toekomen (hebben vivaboxen genomen)
* Vriend naar kapper (zaterdag)
* Ring vriend -- was te klein (FDO bellen)
* Afspraken nog eens bellen (fotograaf - praatpaal - dj - ... )
* Paraplu's

Ik hoop dat ik niets ben vergeten... :)

Hoe staat het met de bruidjes van de 24ste-25ste?

Groetjes

Liselotte

Liselotte
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 675

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik15-6-2011 9:11:24

Hoi Liselotte,

Wow spannend hé! Bij ons nog 37 dagen op de teller, "tijd genoeg" denk ik soms, maar soms begin ik dan ook weer in paniek te geraken dat er nog zoveel moet gebeuren... :-) ach, het komt allemaal wel goed, zeker?
Knap van jou dat je jouw familie naar de kerk krijgt voor een oefening, dat krijg ik van mijn schoonfamilie nooit maar dan ook nooit klaar :-) haha
Ik ga zelf ook met mijn vriend samen het boeket kiezen. God weet waar hij anders mee afkomt :-D

Groetjes,
Filipa

nele
1-7-2011
 Meld misbruik15-6-2011 9:20:12

Dag Liselotte,

bij ons staan er nog 15 dagen op de teller en stilaan beginnen de zenuwen af en toe boven te komen. Het belangrijkste is allemaal geregeld (zaal, traiteur, DJ, stadhuis) maar als ik sommige to do lijstjes lees, dan sla ik toch wel in paniek.
Ik ga vandaag de bedankjes afwerken, dan op zoek naar de afwerking voor de enveloppendoos, bedankjes voor de ouders en voor nog 1 van de getuigen, een fotolocatie binnen kiezen in geval van slecht weer, indien nodig paraplu's kopen, ...

Geniet in elk geval van je dag xxx

Selena
18-6-2011
 Meld misbruik15-6-2011 9:40:23

Hey Liselotte

Bij mij staat er 2 dagen op de teller :o!
Het weer is ook niet zo geweldig voor zaterdag, maar uiteindelijk ga je niet minder gelukkig zijn denk ik :).
Ik zou ook nog paraplu's moeten gaan halen. Waar ga je die halen?
Ik wens je nog veel succes met de voorbereidingen!!

Xxx

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik15-6-2011 9:56:21

@ Selena:

Spannend zeker?! Ik zou ze graag bij trouwartikelen.nl kopen maar ben bang van de leveringstijd... ik zoek adresjes voor ivoren paraplu's in Belgie -- Regio Gent.

Als jij er gevonden hebt: zeg het me :)

Ik heb gehoord dat blokker er verkoopt, maar dat zijn witte...
En kvind dat dat gaat vloeken met mijn kleedje :)

Selena
18-6-2011
 Meld misbruik15-6-2011 10:01:19

@ Liselotte
Ik laat je zeker iets weten ;) , Wit is wel goed voor mij want mijn kleed is wit wit :D

Jessica
24-6-2011
 Meld misbruik15-6-2011 10:33:47

Hoi Liselotte,

bij ons nog 8 daagjes ....
Hier ook bijna alles in orde.
Enkel de laatste afspraken nog doen zoals het overlopen van de dag met de ceremoniemeester . Ik moet nog exact de aantallen doorgeven aan de cateraar en vandaag moet ik nog naar de kerk om mijn cd te testen met de liedjes en het misboekje af te geven. En het belangrijkste : maandag moet ik mijn kleed gaan halen !
Daarna is het nog 3 dagen nagenieten van het verloofd zijn ...

Groetjes
en veel plezier nog,
Jessica

Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik15-6-2011 11:31:09

Hey Liselotte, jij kan ook echt beginnen aftellen!
Hier nog maar 2 dagen en ze geven ook niet zo'n goed weer.
Wij hebben ook een ceremoniemeester en bij ons zorgt hij voor de paraplu's. Misschien is dat bij jullie ook? Ik zou het toch eens even navragen.

Tamara
24-6-2011
 Meld misbruik16-6-2011 9:07:10

hey! hier nog 7 daagjes.
Ik was ook van plan om via trouwartikelen een paraplu te bestellen. ik hoop dat hij nog op tijd komt. ik moet nog een enveloppendoos zorgen en een kousenband. en de bedankjes verder afwerken. en nog cadeautjes voor ouders en getuigen maar ik weet niet goed wat. en mijn ring wat groter laten maken want hij zit toch wat vast.
tis niet meer zoveel, een geluk dat ik volgende week verlof heb.

ik kijk er zo naar uit!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...