Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Slecht weer!!!

  14-5-2006 12:50:19
Hey Bruidjes,
Over 5dagen is het zover en zoals het er nu gaat uitzien gaat het een hele regenachtige dag worden :0( Hoop dat er nog verandering in de zaak gaat komen want zou het heel jammer vinden als ik foto's en receptie allemaal naar binnen zou moeten verhuizen.

Groetjes
Ann

Ann
19-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 796


Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik14-5-2006 13:51:49

Ik zou zeggen, geen paniek. Gisteren is er ook een meisje getrouwd van het forum (Mieke dacht ik, ook grote paniek ivm het weer): ze gaven ook regen, maar wat een prachtige dag gisteren!!
Dus, probeer je geen zorgen te maken, en het te nemen zoals het komt. Je kan er toch niks aan veranderen he :-)

groetjes
Katrien
30-9-2006



Els
1-4-2006
 Meld misbruik14-5-2006 14:47:43

Hey,
wij zijn in de gietende regen uit het gemeentehuis buiten gekomen, en onze foto's met een paraplu gaan trekken, op de duur heeft de fotograaf gezegd: we stoppen ermee, we rijden naar de zon... zo gezegd, zo gedaan, de rest van onze foto's waren stralend!! Regen zal je dag niet verpesten hoor!!

Els



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik14-5-2006 19:33:43

hey hey!!!

wij zijn gisteren getrouwd en ondanks alle weerberichten van regen en onweersbuien hebben wij die dag geen druppel gezien!!!

we hadden een beetje bewolkt in't begin, tegen de middag was de zon er en was het aangenaam weer (niet overdreven warm maar juist goed voor in kleed te lopen)

dit weer is het beste dat je kan hebben voor de foto's ... dan sta je ook niet met pierende oogjes erop omdat de zon in je gezicht schijnt!!

ik heb heel de dag met de zenuwen van het weer gezeten en hoewel er in andere delen van het land wateroverlast enzo was, hebben wij geen druppel gezien!!

hopelijk bij jou hetzelfde!!

Mieke
getrouwd 13/05/06



robben
20-5-2006
 Meld misbruik15-5-2006 8:25:37

Ja, ik kijk ook een beetje bang naar het weerbericht voor zaterdag,maar ja, als het regent is er niks aan te doen... We wonen nog altijd in ons wisselvallige belgenlandje hè!
Isabelle 20/5/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...