Terug naar overzicht
Ik heb ook contact gehad met die dame en die was toen wel heel snel met haar antwoord. Vreemd ...
bij mij was ze ook altijd snel met reageren ik heb toevallig van de week zo een belgische site gevonden maar weet jammer genoeg niet meer hoe die heet ik ga hem zeker nog eens opzoeken ik laat je dan nog wel iets weten
dat was decoroos of zoiets... daar heb ik ook al gekeken, maar daar staan geen prijzen of niks op... :(
Ik heb er besteld en alles was op tijd geleverd en afgehandeld!
Het kan ook zijn dat je mail in ongewenste mail komt te zitten... Ik heb dit ook wel eens bij sommige mensen! Probeer het eens met een ander e-mail adres?
ik heb intussen eindelijk mail terug gekregen, nu maar wachten...
Hey, ik ben via deze site iemand tegengekomen die dit opstart in Belgie, in samenwerking met Nederland. het is een heel sympathiek meisje die net in mei getrouwd is en dus life foto's heeft van de houten roosjes. Wij gaan alvast bij haar de decoratie voor de kapel aankopen.Ik hoop dat ze het me niet kwalijk neemt, maar zie hier haar mailadres : dhelfti@gmail.comZe noemt Isabel .... succes !!
Hey Patricia, bedankt voor de tip! Heb een mailtje naar haar gestuurd. Hoop dat ik bericht terug mag ontvangen!
ik heb da ooit eens gekocht op een kerstmarkt in valkenburg is wel vree mooi heb da boeket nog altijd staan