Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

reeds 17 dagen getrouwd!

  14-6-2011 10:46:01
hallo bruidjes

na maanden op het forum alles meegevolgd te hebben was het op 28 mei zover!hier een verslagje.
aangezien ik helaas geen facebook heb, kan ik geen fotos laten zien, maar wie geinteresseerd is voor enkele fotootjes te zien, wil ik er wel via mail eens doorsturen.
vrijdagavond gauw nog het huis en de auto wat versierd voor de grote dag. mijn ma en grootmoeder waren al aan het stressen op voorhand! ik was eigenlijk heeeeel kalm. Ik en (toen nog) mijn vriend zijn een laatste keer als ongetrouwd stel naar de sauna geweest en hebben nog snel een restaurantje aangedaan voor ik thuis werd afgezet.
dan de grote dag zelf:
om half 6 opgestaan, ontbeten en gedouched en met behulp van de mama heb ik mij dan omgekleed. om kwart na 6 was de visagiste/kapper er en zijn we aan het kapsel enzo begonnen. Uiteindelijk is het totaaaal iets anders geworden dan op mijn proef! ik ging normaal alles laten opsteken maar het is uiteindelijk een veel mooier resultaat geworden: halfopgestoken met kroontje en sluier en mijn haar in lange pijpekrullen. om half 9 had ik een zeer mooi resultaat!
ondertussen waren mijn grootouders ook toegekomen en hielpen elkaar dan aankleden.
om 9u is dan de fotograaf toegekomen om nog enkele foto's te maken van de ouders,....
om 9u20 was het dan zover! mijn aanstaande man ( en de hele familie van zijn kant! en een klein deel van de mijne) is toegekomen met zijn ouders. Hij had echt zijn best gedaan om een heel mooi boeket te krijgen. Het waren donkerpaarse calla's met groen tussen, was echt wel aangenaam verrast! wat later zijn mijn bruidskindjes (2 meisjes en 1 jongen) toegekomen.
om 9u45 vertrokken naar het gemeentehuis waar we om 10 u gertrouwd zijn. Het zaaltje was eigenlijk veel te klein voor zo een hoop mensen maar het was echt een gezellige bedoening! wel hadden mijn ouders bijna een accident met de auto omdat er enkele niet uitkeken als ze achteruit reden om de stoet te kunnen volgen naar de fotolocatie.
Na het bijna accident en een ritje van 20 min zijn we dan toegekomen aan de fotolocatie (hopital de notre dame a la rose) en bij toeval waren de tuinen open dus mochten we daar ook onze foto's laten trekken.
Eerst was het de beurt aan de familie en dan was het ons beurt voor individuele foto's. ondertussen gingend a familieleden naar een andere locatie waar we gezorgd hadden voor een kleien broodjesmaaltijd.
Na de foto's gingen we richting kerk waar we om 13.50 toekwamen en ons een hele hoop mensen ons stond op te wachten ( collega's van de moeders) daar kregen we een reuzachtige ballon met een fles campagne aan. Met die ballon hebben we na de dienst een klein probleempje gehad omdat die nergens in de auto's pasten. Uiteindelijk een oplossing gevonden. 1 van de avondgasten die aan de kerk aanwezig was, had een comionetje als auto :)
De kerkdienst zelf liep uit ten gevolge van een onvoorzien stuk dat de priester ( zonder ons overleg of zonder ons te verwittigen!!!!) er tussen heeft gezet. We wouden een dienst zonder communie maar plots werd er een hele communie tussengezet. Ik en mijn man waren kwaad omdat de hele planning aan het verschuiven was en we echt niet veel marge hadden!
( we hebben achteraf ons gedacht gaan zeggen maar hij trok het gelijk niet aan wat we zeiden)
iedereen was verrast en verontwaardigd dat hij dit zomaar deed! Voor de rest was het een mooie dienst ( we hadden livemuziek voorzien en het gaf een zeer mooi resultaat!)
na een dienst dat een half uur langer heeft geduurd (!!) is iedereen naar de feestzaal Salons Waerboom gereden waar we met een kwartier vertraging (normaal 16.30) (door de farce van de pastoor) aan een receptie begonnen zijn. Daar waren dezelfde livemuziekanten aanwezig( die veel complimentjes gekregen hebben vande gasten zelf)
om 18u zijn we dan aan tafel gegaan. Tussendoor hebben we verschillende cadeautjes afgegeven aan de ouders. zijn ouders waren 30 jaar getrouwd, de mijne 25 jaar, de beide moeders waren net 50 jaar geworden en nog een algemeen cadeautje om hen te bedanken voor alles.
om 21u30 zijn de avondgasten toegekomen voor het dessertenbuffet en om 23u was onze openingsdans.
Iedereen was totaal verrast omdat het geen gewone openingsdans was. we hadden een mix in elkaar gestoken van 9 liedjes en daar pasjes op gevonden. we zijn traag begonnen met aerosmith (i don't wanna miss a thing) gevold door seal (crazy), dan door beyonce (crazy in love), gevolgd door M Jackson (thriller) dan door een stukje dirty dancing (time of my life (origineel)) dan britney spears met crazy en als afsluiter een stukje time of my life van black eyed peas. Iedereen was direct mee en het gaf een leuk effect :)
we hebben dan doorgevierd tot de late uurtjes (4-5u). Ik was tevreden van de dag maar ook blij dat ik in mijn bedje kon kruipen. Heb echt genoten van de dag maar het is allemaal zo snel voorbij!

de week daarop hebben we gewerk in ons huisje die e aan t verbouwen zijn. na een weekje hard werken zijn we een weekje naar italie geweest ( sinds zondagavond terug)

aan de bruidjes die nog moeten trouwen: geniet van ELKE seconde!

ps: ik blijf alles wat volgen op het forum, dus jullie zijn nog niet van mij vanaf! :D


deborah
28-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1804


Ki
13-5-2011
 Meld misbruik14-6-2011 11:00:33

hey deborah,

dikke proficiat! je mag gerust enkele foto's mailen naar kirstenenwillemtrouwen@gmail.com

groetjes,
kirsten



Kim
2-9-2011
 Meld misbruik14-6-2011 11:09:52

hey

van mij ook hele dikke proficiat !!!
Mij mag je gerust ook een paar foto's mailen hoor, ben wel curieus
polletteken@hotmail.com

Groetjes Kim



Tine
8-10-2011
 Meld misbruik14-6-2011 11:29:04

Dikke proficiat

je mag me gerust enkele foto's doorsturen hoor.
xavier.tine@hotmail.com




dagmar
8-7-2011
 Meld misbruik14-6-2011 11:53:10

mij mag je ook de foto's doormailen
dagmarvanhemeldonck@hotmail.com



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik14-6-2011 11:54:46

Een hele dikke proficiat!!!!
Klinkt als een geweldige dag!!!
Ik ben héél benieuwd naar je foto's : jade.forever@hotmail.com

alvast bedankt en geniet van je honeymoon!!!!



Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik14-6-2011 13:06:04

Hey,

Proficiat! Je mag naar mij ook altijd fotookes sturen: claudia.vanagtmael@hotmail.com



Laura
30-6-2012
 Meld misbruik14-6-2011 13:12:51

Hey, Een heel dikke proficiat met jullie huwelijk. Het lijkt alsof alles goed is verlopen behalve het stukje met de priester dan maar verder is alles goed gekomen. Ben ook wel benieuwd naar foto's. Laura.marsili87@hotmail.com. Groetjes laura



Laura
30-6-2012
 Meld misbruik14-6-2011 13:14:21

Oei verkeert mailadres doorgegeven. :) tis laura.marsili87@gmail.com



Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik14-6-2011 13:20:23

Dikke proficiat! Geniet van de wittebroodsweken! Ik ben ook benieuwd naar je fotootjes nathalieenchristiaantrouwen@telenet.be



monica
26-8-2011
 Meld misbruik14-6-2011 14:43:36

Alvast van harte proficiat en geniet nu maar als mevrouw...
Ik zou graag ook een fotootje zien van juliie mooie dag
kupczyk@mail.be



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik14-6-2011 15:02:46

Hey,

Super verslagje!! Alleen jammer dat de priester zonder vragen een communie inlast, moet naar mijn gevoel een bewuste keuze zijn en als je dit niet geplant had wel jammer voor jullie.

Ik ben natuurlijk super benieuwd naar een paar foto's.

Mijn mail adres: Hermansellenhenri@gmail.com



nancy
20-7-2012
 Meld misbruik14-6-2011 17:35:35

hey deborah,
eerst en vooral wil ik jullie feliciteren met jullie huwelijk ,
en zodat ik jullie verslagje kon lezen ben ik eigenlijk wel een beetje
nieuwsgierig geworden naar jullie fotokes hoor
dus als je het goed vind mag je me altijd doorsturen
mijn e mail adres is : darkangel_of_hell@live.be

alvast dat je ze moest doorsturen
mvg nanske
nog heel veel plezier en geluk toegewenst samen



Debbie
8-6-2012
 Meld misbruik14-6-2011 18:19:13

Hey dikke proficiat met jullie supermooie dag! ik wil ook wel wat fotokes zien :-)
debbiedidden128@hotmail.com

als ik zo je verslag lees kan ik niet wachten om zelf te trouwen! nog een klein jaar en het is zo ver...




ester
22-7-2011
 Meld misbruik14-6-2011 22:35:26

Ik zie ook heel graag trouwfoto's! Ben ook benieuwd naar hoe je je haar hebt laten doen; hoe je het beschrijft klinkt het heel mooi! Ben zelf ook nog op zoek naar een gepast kapsel...
Hartelijk dank op voorhand en dikke proficiat! Geniet van je witebroodsweken!!
estervanachter@hotmail.com



Cindy
27-8-2011
 Meld misbruik15-6-2011 19:29:26

Hey,

kei leuk om dit zo te lezen! Kijk er zelf ook naar uit!
Een hele dikke proficiat!!
Ben ook wel benieuwd naar de foto's: kobevanlooy@hotmail.com
Veel geluk samen!

Groetjes



Nathalie
14-5-2011
 Meld misbruik17-6-2011 17:55:55

Ik ben nu ook wel heel benieuwd naar de foto's hoor. Vind het altijd heel leuk en ben benieuwd hoe je eruitzag: nathaliegeysen@hotmail.com

Proficiat en geniet ervan!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...