Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help-Bruidskindjes

  13-5-2006 16:56:51
Hallo,

wij hebben drie bruidskindjes: 1 meisje (zal bijna 7 worden als we trouwen), en 2 jongetjes (dan 2 jaar en 5 jaar). We trouwen op 9 september van dit jaar en vandaag zijn we gaan winkelen voor de kindjes. AAAAAhhhhh, niks gevonden. En nu ben ik dus totaal depri:
1) Mijn vriend zal een hip, flashy, turquoise hemd dragen en dus zochten we iets dat daarbij past. Ikzelf draag een ecru kleed. Geen passend blauw te vinden, hoewel ik dacht dat turquoise de zomerkleur was.
2) Zei een verkoopster dat we te laat waren. Ikke op mijn tenen getrapt: dat weet ik ook wel, maar we kunnen de tijd niet terug draaien hé! We moesten toch eerst zorgen dat we mijn vriend zijn kostuum hadden! Ze wreef het er nogal goed in dat we laat waren vond ik.

En nu weet ik dus niet goed waar we nog wat gaan vinden voor de drie kindjes (het moet toch een beetje bij elkaar passen).
Heeft iemand een ander voorstel ivm de kleuren van de kinderkleding, misschien moeten we ons niet fixeren op het turquoise?

Wie helpt mij? Thanks!

Hanne
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1751


Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik13-5-2006 17:45:03

Hallo Hanne,

Wij trouwen een week voor jullie en moeten ook nog op pad. Onze kindjes (dan 2,5 en 3,5) zullen zich aanpassen aan mijn kleed en niet aan mijn aanstaande zijn pak. Ieder zijn keus natuurlijk maar is het niet veeeel gemakkelijker om ze aan jou kleed aan te passen?
De ecru-ivoor-wit tinten zijn namelijk in bijna alle collecties wel te vinden. En kunnen ook makkelijk met meerdere collecties gecombineerd worden!

Succes...en vind je niets, kun je dan niet iemand iets laten maken? Heb je een handige mama of tante ofzo?

Groetjes Mireille
01-09-2006



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik13-5-2006 19:03:06

Ik heb wel wat turquoise dingen zien hangen in de Mexx kids zenne vorig weekend... Mijn bruidskindjes hun kleren komen ook van daar. Iets deftiger en toch kindvriendelijk. In Aalst waren ze ook erg flexibel in omruiltermijn omdat je best toch al een eindje op voorhand koopt maar ploste groeispurten kan je ook niet voorspellen..
Succes ermee!

Katrien
18/08/06



Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik13-5-2006 21:14:16

Hallo,

Vanaf juli zullen in de winkelrekken bij fred & ginger en andere babywinkels die het merk eerste kleertjes en kleertjes verkopen turqoise dingen hangen. IK weet dat omdat mijn zoontje (nu 1 jaar geworden) model heeft mogen staan voor de catalogus van eerste kleertjes en kleertjes. Hij had nl turqoise kleertjes aan en roest-oranje met bruin zijn ook de winterkleren. AAngezien je in september trouwt zal dit wel welkom zijn. Niet te warm en niet te koud. En mooie kleertjes van goede kwaliteit. In juni verwacht ik mijn zoontje in de catalogus maar voor de andere zal het juli zijn. De twee jongsten kan je zeker kleden voor de oudste kan er ook misschien wat zijn in fred en ginger maar ik weet niet wat storm en kieki en kiekeboe voor de oudere kindjes heeft van kleuren.
In ieder geval je dan eens gaan snuffelen.

groetjes Kelly



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik14-5-2006 10:50:50

Hoi,

Wij zijn 1 maand gelden op pad geweest met de bruidskindjes. Ik had op voorhand al eens research gedaan en wist wat ik wou. Dus het was geen geslenter voor die 2 prutskes. Wij hebben een meisje van 6,5 en een jongetje van 4,5 op de dag van de trouw. Wij hebben hen alle 2 in het wit gekleed omdat dit toch wel bij alles past. En aangezien ik niet weet hoe mijn toekomstige er zal uitzien...! Maar ze zijn prachtig. De kleertjes van het meisje komen van Filou en Friends, ook de broek van het jongetje. En het hemdje en T-shirt van het jongetje komen van Mexx.

Grtz Debra
11/08/06



sarah
15-7-2006
 Meld misbruik14-5-2006 11:56:06

hoi,
ik ben ook al een maand de winkels aant aflopen.Wij hebben een bruidsmeisje en 3 jongens.voor het meisje geen probleem,maar voor de jongens echt een ramp.wij zoeken zachtere kleuren,maar alles wat je vindt is in rood geel groen.en dat die verkoopsters zeggen dat je te laat bent moet je je niet aantrekken,ik heb dat ook al te horen gekregen.wat doen mensen dan die na de 'communieperiode' trouwen??da is puur commerce.wat je wel vindt is beige en donkerbeige tinten,dat gaat zeker bij ecru.misschien het hemd van je vriend en een stukje stof van je kleed meepakken??
Veel succes en je bent niet alleen mlet het probleem hoor!!!!
groetjes
sarah
15/07/06



Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik14-5-2006 13:46:59

Hallo,

wij trouwen ook op 9 september en zijn ongeveer een maand geleden gaan kijken voor kleren voor ons bruidsmeisje (4 jaar oud). Mijn vriend had toen nog geen kostuum. Wij vonden ook niet dat het echt bij onze kledij moest passen zolang het er maar niet erg tegen afstak. wij hebben echt snel iets tofs en kleurrijks gevonden van mexx. Schoenen hebben we nog niet.

groetjes,

marjolijn



Ann
20-5-2006
 Meld misbruik14-5-2006 15:07:16

Onze bruidsmeisjes zijn gekleed door Esprit. Via internet naar de fotos gekeken, goedgekeurd en besteld. twee dagen later lagen de kleren bij ons thuis. Alles paste perfect. En helemaal niet aansluitend bij wat wij gaan dragen. Wel 1 ding ze dragen witte rokken, witte broeken. Mijn kleed is niet wit en zijn pak is ook niet wit. (de omgekeerde wereld bij ons dus)

groeten

Ann
20/5/2006



Vanessa
9-9-2006
 Meld misbruik14-5-2006 22:13:57

hoi
we hebben zowat dezelfde kleur voor onze bruidskinderen en hebben via postorder uit frankrijk gevonden: vert baudet en cyrillus, maar in La redoute zie je ook dingen met turkoois, wel agewassen precies omdat die kleur soms straf is voor kinderen. Wij trouwen ook op 9 september btw.
succes nog!

groetjes
Vanessa



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik15-5-2006 7:43:22

Hey,

misschien moet je naar ecru gaan met turquoise accentjes (strikje in de haren of rond de nek, juweeltjes...)? Ik denk dat dat wel makkelijker is.

En laat je niet doen door die verkoopster. Jullie zijn helemaal niet te laat hoor. Nog meer dan drie maand om te zoeken, geen paniek!

Lieve



José
23-9-2006
 Meld misbruik18-5-2006 19:24:31

Hoi,

Zijn jullie niet bang dat t de kindjes niet meer past in september. Daar ben ik nl wel bang voor we trouwen 23 september.
de kindjes zijn dan 3 jaar, voor het meisje, mijn petekindje ga ik zelf een mooi jurkje maken in dezelfde kleur als mijn jurk, moet dan alleen nog schoentjes.
De jongen weet ik nog niet precies.

greetz José



ellen
18-5-2007
 Meld misbruik21-5-2006 15:45:24

heb je niet iemand die handig is met de naaimachine? op het moment kun je allerlei kleuren stoffen krijgen. en anders moet je via internet op zoek gaan naar ateliers bij je in de buurt. doe ik met mijn jurk ook.

groeten ellen 8-6-2007



ellen
18-5-2007
 Meld misbruik21-5-2006 15:46:37

kijk eens bij ateliers in de buurt op het net. of ken je iemand die het zelf kan maken?

groetjes ellen 8-6-2007



Stefaan

 Meld misbruik24-5-2006 12:36:46

Waarom ga je niet langs bij een kleermaakster, zij kan je tevens advies geven over de kleurcombinaties. Bijvoorbeeld bij VéVé uit Oostakker (Gent). Zij heeft onlangs een communniekleedje (kan evengoed dienen voor een bruidskinderen) gemaakt met de kleuren wit/ecru/limoen. Haar gegevens vind je onder de rubriek mijn trouwjurk.
p.s. eventuele foto's zijn beschikbaar.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...