Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes

  13-6-2011 14:39:22
wie heeft er een niet te duur maar super orgineel idee voor de bedankjes ?? laat iets weten alvast bedankt xxx bruidje to be

tatiana
10-10-2020
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1381


Leen
18-6-2011
 Meld misbruik13-6-2011 15:36:27

Wij hebben onze bedankjes besteld bij Tinygifts.nl.
Ze stonden op een huwelijksbeurs waardoor we ook nog extra korting kregen.
Ik weet niet hoeveel jij aan de bedankjes wil geven en wat je in gedachten had, maar wij hebben ze bij Tinygifts besteld voor een schappelijke prijs.
Als je wil kan ik je wel een foto doormailen van onze bedankjes.
Laat me maar weten als je een foto wil hebben.
Het kan wel even duren voor ik deze kan mailen, want met nog maar 4 dagen op de teller is het druk op het moment.




Sylvie
29-7-2016
 Meld misbruik13-6-2011 17:15:06

Bedankjes.nl
Heeft leuke dingen!
Je kan ook een proefpakketje bestellen met een beetje vanalles in zo heb je al een idee!!




sophie
18-6-2011
 Meld misbruik13-6-2011 19:13:04

ik vond hier onlangs foto's bij iemand die een kaart had en mercikes erop gekleefd. dat was heel mooi, ik heb hetzelfde gemaakt. ik heb gewoon bij vistaprint iets leuk gemaakt, 250 kaarten voor 80 euro en daarop mercikes gekleefd die ik gekocht heb bij het kruidvat. ik ben in totaal 120 euro kwijt en iedereen heeft iets :-)



Els
10-9-2011
 Meld misbruik13-6-2011 19:49:28

Bedankjes.nl
Klavertjes vier :)
Hoe meer je er koopt, hoe lager de prijs... + verzendingskosten vallen weg



Vanessa
17-6-2011
 Meld misbruik13-6-2011 20:23:39

Wij hebben een stuk zeep met daarin bedankt met onze initialen. 2€/stuk



anna
31-10-2014
 Meld misbruik14-6-2011 8:58:51

wij magneten met onze naam erop...



Lara

 Meld misbruik15-6-2011 20:41:15

Kijk wat leuk daar ben ik goed in thuis!Je hebt sinds enkele maanden in nederland organza zakjes met een boa..of surpricebollen..dit zijn bolletjes wat je open kan maken en daar een kleinigheidje in kan doen, ook heb je ze in een hartvorm..die zijn zo leuk satijnen lintje aan het lusje.. nou dan ben je origineel..ook transparante puntzakjes van pvc met oriental bedrukking daarom heen een satijnenlintje en een bedankkaartje..dan val je pas op..ze zijn bij decofrutsels te koop...ik heb de naam al een paar keer genoemd.. omdat ik weet dat die winkel geweldige spulletjes heeft, ik heb er zelf ook het e.e.a. gekocht

Groetjes



linda
1-12-2011
 Meld misbruik16-6-2011 11:47:06

Anna,

Super leuk idee, zo blijft het lang in het geheugen hangen!





tatiana
10-10-2020
 Meld misbruik17-6-2011 7:23:55

bedankt allemaal super leuke ideetjes :-),ga zeker een kijkje nemen op de site's!En @ leen ja je mag me altijd een voorbeeldje doormailen bij deze is men e-mail:darkangeltje69@hotmail.com ben benieuwd ;-)
Ook wens is je een super mooie dag ,dat jij je man en het weer mogen stralen :-) proficiat
gtoetjes jana


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...