Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

liedje na openingsdans

  12-6-2011 17:38:10
Hallo iedereen!

wij zijn nog op zoek naar een liedje om te laten draaien na onze openingsdans, dus eentje om op te dansen met onze ouders.
Welk liedje nemen jullie daarvoor?

Groetjes

Sindy

Sindy
1-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1398


bobo
2-2-2013
 Meld misbruik12-6-2011 18:59:41

Dag Sindy

Wij zien graag de humor in van de dingen en wij kozen voor het lied:

Liefde is alles van Bart Peeters (de live-versie want die is het mooist, de introtekst hebben we er zelf uitgeknipt)
http://www.youtube.com/watch?v=JiblXhVZjVY
Mooie tekst met een amusant tintje.
Veel succes!

Groetjes



Nele
28-4-2012
 Meld misbruik13-6-2011 12:34:14

"Everything I do (I do it for you)" van Bryan Adams om te dansen met mijn ouders en "Heaven" van Bryan Adams voor de ouders van de bruidegom en dan natuurlijk nog "onze" slow om de hele zaal aan het dansen te krijgen "Angels" van Robbie Williams ... Wij hebben in totaal dus 4 slows met de openingsdans bij



Eva
31-10-2011
 Meld misbruik13-6-2011 15:00:59

Wij doen er twee en voor met de ouders hebben we Abba I have a dream gekozen
das iets dan alle ouders leuk vinden


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...