Nu Online
Momenteel zijn er 26 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Volgorde Suite

  12-5-2006 15:11:24
Hallo,
Weet er iemand welke volgorde je moet aanhouden voor naar het gemeentehuis te rijden? Wij hebben geen ceremoniemeester en gaan met onze eigen zuto's die we zelf mooi versieren maar nu weet ik niet wie bij wie in de auto moet. Zit ik in dezelfde auto als mijn vriend of zit ik bij mijn vader. Hoe doen jullie dit?


Linda
1-12-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 891


kaatje
10-6-2006
 Meld misbruik12-5-2006 16:51:14

Dag linda,

Bij ons gaat eerst de getuige van mijn vriend met vriendin,dan mijn getuige met zijn vrouw. Dan mijn moeder met zijn vader. Daarna mijn vriend met zijn moeder. En ik als laatste met mijn vader.
Wij hebben ervoor gekozen dat mijn vader mij weggeeft in de kerk. Je kan er ook voor kiezen dat je samen met je vriend binnegaat.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt...
Katrien
10 juni 2006



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik13-5-2006 9:44:12

Bij ons waren het eerst de zussen met partner, dan de getuigen, dan m'n moeder met mijn schoonvader, m'n man met zijn moeder en dan ik met m'n vader en de bruidskindjes. Wij hadden een ceremoniemeester en die heeft dat zo georganiseerd. Na 't gemeentehuis zijn we weer in dezelfde volgorde naar de kerk gereden, want m'n papa wou mij ook 'weggeven' in de kerk!

Groetjes,

Sylvie
Sinds 11 maart zeer gelukkig getrouwd!



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik13-5-2006 10:46:12

Hey,

als je de traditie wil volgen, doe je het inderdaad best zoals hieronder omschreven. Er zijn echter verschillende mogelijkheden en wij hebben ervoor gekozen om per koppel in de wagens te zitten. Dus eerst de getuigen, dan zijn ouders, dan mijn ouders en uiteindelijk wij... Michael wil een speciale wagen huren en er dan zelf mee rijden, dus da's de beste oplossing. En zo ben ik toch nog eventjes rustig met hem alleen voor alles echt begint!

Lieve



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik16-5-2006 12:18:50

hoi hoi

Gisteren is de ceremoniemeester bij ons geweest en dit is de volgorde:
de grootouders
de getuigen (eerst getuigen die geen familie zijn)
dan getuigen die familie zijn
dan broer of zus (jongste eerst)
dan mijn mama met zijn papa
mijn venteke met zijn mama
en ik blijf zitten tot iedereen binnnen is en dan kom ik binnen met mijn papa .....

groetjes

Lien
26/05/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...