Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 7Dagen!!!!

  12-5-2006 12:02:52
hey medebruidjes,

Ik besef net dat het wel heel dichtbij begint te komen ;0) en moet toch eerlijk zeggen dat de zenuwen mij opeens in de keel springen. Vanavond geven we al een vat voor de mensen die niet naar de bruiloft zelf komen dus dat is eigenlijk het begin van onze feestweek.
Heb vanmorgen nog een andere kapster voor volgende week moeten zoeken aangezien mijn eerste kapster, de vriendin van mijn toekomstige zijn getuige, sinds deze week uit elkaar zijn en zij mij gisteren doodleuk kwam zeggen dat ze mij alleen maar om 7u 's morgens kwam doen en mijn getuige niet meer en dat terwijl er al meer dan een half jaar was afgesproken om tegen 9u te komen en ons beiden te doen!!! En aangezien ik pas om 10u moet klaar zijn vond ik dat echt wel te vroeg om 2u met mijn vingers te gaan zitten draaien. Zette wel even een domper op de feestvreugde maar gelukkig heb ik al iemand anders gevonden :0)

Groetjes
Ann


19-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 946



20-5-2006
 Meld misbruik12-5-2006 12:17:21

Hey Ann,
ja, ik ken het, bij ons nog 8 daagjes :)! Jullie hebben ook frrejess hé, als videografen? Of is dat een andere Ann?
Wat rot dat ze nu ineens veel vroeger wil komen! Die stress kun je wel missen nu...
Maar het komt allemaal wel goed! Als ik je niet meer hoor, maak er een geweldige dag van!!!
Doei!
Petra
20/05/2006




20-5-2006
 Meld misbruik12-5-2006 13:08:35

Hier nog eentje die op 20 mei trouwt! Gisteren laatste keer met ceremoniemeester alles eens overlopen en dat maakt het allemaal ook zo echt! Nu beginnen de zenuwen toch lichtjes hoor!
Veel succes en hopelijk hebben we volgende week ook nog zo'n prachtig weer!
Isabelle 20/5/2006



Ann
19-5-2006
 Meld misbruik12-5-2006 17:16:12

Jaja, tis de juiste Ann ;0) Wij hebben idd ook freejess als videografen. Ben eens benieuwd maar er wel gerust in want lijken mij wel heel bekwaam mannen.
Groetjes
Ann



Ann
20-5-2006
 Meld misbruik14-5-2006 15:02:42

das balen zeg. Een geluk dat je iemand anders gevonden hebt. Ik zou ontploft zijn...
Dus allemaal 20/5 als rood in jullie agenda. Bij ons ook !!

Groeten
Ann & Freddy
20/5/


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...