Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer beginnen passen voor trouwkleed?

  4-5-2004 11:57:41
Hoi

hier ben ik weer...
hoe lang op voorhand begin je best met passen voor een trouwjurk?
Als ik de verkoopster van de winkel waar ik naar belde moet geloven, begin ik nu best te passen, als ik nog genoeg keuze wil hebben. Ik heb mijn zinnen gezet op een kleed van Rembo.
We trouwen in december.

groetjes
Liesbet

Liesbet
18-12-2004
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1193


Nele
4-9-2004
 Meld misbruik4-5-2004 12:54:31

Ja, ik had ook al mijn kleed een 6 of 7 maanden voor ons huwelijk. Niet dat je later geen kleed meer vindt, maar de meeste merken zitten met collecties, en ze maken je kleed maar zolang dat er nog stof genoeg voor is. Dat is toch wat ze mij in de winkel gezegd hebben.
Vele groetjes,
Nele



els
30-7-2005
 Meld misbruik4-5-2004 16:27:54

Hoi,
Ik ben ook gevallen voor de collectie van Rembo! Prachtig he!
Ik was ook van plan een half jaar op voorhand te gaan passen. Vermits ik pas volgend jaar in juli trouw, heb ik nog wel even tijd en kan ik wachten op de nieuwe collectie die uitkomt op het einde van het jaar.
Als je je zinnen hebt gezet op een bepaald model zou ik je toch aanraden om al eens langs te gaan... ik heb horen zeggen(weet niet of het waar is hoor) dat de jurken van Rembo op bestelling zijn en dat je er dan ook nog enkele maanden op moet wachten. ALs je niet een bepaalde jurk wilt, kan je ook later gaan hoor... maar dan moet je wel kiezen uit de collectie die ze hebben hangen... mijn beste vriendin had plots besloten om te trouwen en ze is ongeveer 2 maanden op voorhand gaan kiezen. Ze was beeldschoon, een echt pareltje (was wel geen Rembo...maar toch mooi!)...dus gene paniek... Maar al ik jou was zou ik toch in de loop van juni-juli beginnen uitkijken...
Veel pasplezier!
groetjes,
Els



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik4-5-2004 17:27:03

ik koos begin maart mijne rembo uit en die komt nu pas einde juni binnen en dan moeten de pasbeurten nog beginnen en ik trouw in augustus... dus niet veel tijd over... begin dus almaar...



Martine
10-7-2004
 Meld misbruik5-5-2004 11:06:55

Liesbet

Laat je vooral niet opjagen. Bruidswinkels willen nu eenmaal verkopen, en die verhalen over leveringstijden en stoffen die uitgeput raken zijn zwaar overdreven. Als je goed weet wat je wil en bv. in een catalogus kan aanduiden welk kleed je voorkeur heeft, dan is 6 maanden op voorhand eigenlijk goed op tijd is. Ik weet niet waar je wil gaan passen, maar bij Cermo en bij Liliane Claes werd ik enorm opgejaagd door de verkoopster van dienst, en ik was er maar liefst 8 maanden op voorhand bij! Beide winkels zijn wel de moeite waard, maar luister niet naar de onheilspellende berichten die ze verkopen.

Veel plezier
Martine




18-12-2004
 Meld misbruik5-5-2004 16:36:46

Hallo Martine

ik ga inderdaad naar cermo om te passen, het was die verkoopster die zei dat ik best zo snel mogelijk eens langs kwam (het is nog meer dan 7 maanden).
Ik ga nu vrijdag, maar ben niet van plan om al meteen de knoop door te hakken, wil eerst nog eens bij kaat Tilley gaan zien (al twijfel ik aan de betaalbaarheid)
Bedankt, een verwittigd mens is er twee waard!
groetjes
Liesbet



catherine
25-9-2004
 Meld misbruik5-5-2004 20:54:42

ik ben bij kaat tilley gaan zien en het kleed dat ik daar het mooiste vond viel nog mee van prijs.
uiteindelijk heb ik gekozen voor eentje van dianna david in meise

groetjes, catherine



Martine
10-7-2004
 Meld misbruik6-5-2004 9:12:30

Hoi Liesbet
Ik heb bij Cermo 3u gepast en was compleet tureluurs en echt niet in staat om meteen te beslissen. Toen ik dat aan de verkoopster te kennen gaf, drong ze erop aan om daar in de winkel even iets te drinken, en dan toch de knoop door te hakken. Ik heb heel sterk de indruk dat die verkoopsters op procent werken: ze wilde nl. niet dat ik in het weekend terugkwam, omdat zij daar dan niet aanwezig was ... Ik heb daar wel begrip voor hoor, ze steken nl. heel veel tijd in hun klanten, maar anderzijds koop je ook geen (duur) trouwkleed alsof je een broodje gaat kopen he! Uiteindelijk heb ik bij LinX Fashion in Hasselt gekocht, ook goeie service en totaal niet opdringerig!

Heel veel plezier, en wees assertief!
Martine



Liesbet
18-12-2004
 Meld misbruik6-5-2004 9:17:09

hallo catherine

hoeveel kost een kleed van Kaat Tilley dan ongeveer?

groetjes
liesbet



catherine
25-9-2004
 Meld misbruik6-5-2004 17:34:43

dat kleed dat ik mooi vond, kost dacht ik 1150 eur : het was een lange rok, een speciaal topje en een mooi afgewerkte stola




Denier

 Meld misbruik6-5-2004 19:44:41

Ben in januari gaan kiezen en ben in de tweede week van de paasvakantie voor de eerste keer gaan passen en mag op 22 mei mijn kleed van Rembo gaan halen voor onze trouw op 29 mei. Dus het gaat redelijk snel.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...