Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tv programma

  10-5-2006 20:07:50
Hallo medebruidjes,

Ik had eens een vraagje, een hele tijd geleden kwam er op dit forum een oproep wie er interesse had om deel te nemen aan een nieuw programma ivm trouwers. Heel enthousiast hebben wij hierop gereageerd. De dame nam daags na onze reactie contact met ons op. Ze overliep een korte vragenlijst. Onze namen, leeftijd, waarom we huwden, voor kerk of niet, ons beroep,... We regelden in de week daarop een afspraak waarbij zij ons thuis zou opzoeken om de verdere dingen te bespreken en te regelen. Daarop gaven we ons adres door. Nu de dag van onze afspraak krijgen we telefoon van haar. door een uitgelopen vergadering moet onze afspraak uitgesteld worden... voor ons geen probleem. Dan stelt ze ons de vraag of we ons voor het programma eventueel twee maanden kunnen vrijmaken? Voor twee werkende mensen als wij is zoiets echt onmogelijk. Waarop ze ons verteld dat verder contact niet meer nodig zal zijn, want dat dit één van de vereisten is om deel te nemen aan de opnamen. Op dat ogenblik hadden wij zoiets van ah ja geen probleem... maar nu lees ik verder in het forum nergens nog iets van reactie mbt dit onderwerp en word ik een beetje wantrouwig. Stel dat dit programma helemaal niet bestaat, en dit enkel was om bv te weten welke woningen waar miss leeg zijn die dag??? Klinkt miss een beetje paranoïa, maar het zou voor mij een hele geruststelling zijn als ik moest weten of er inderdaad mensen bezig zijn met dit programma...

groetjes

marleen

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 872


WENDY
9-9-2006
 Meld misbruik10-5-2006 20:27:02

Hallo Marleen,
Ik heb ergens op een trouwbeurs een flyer meegenomen waarop men op zoek was naar mensen die gingen huwen. Ik meen mij te herinneren dat je je ook twee maanden moest kunnen vrijmaken. Het was voor een programma voor ENDEMOL. Dus ik denk dat het misschien over hetzelfde gaat. Misschien kan je nog eens contact opnemen en vragen hoe het nu echt zit? Maar ik denk niet dat je je zorgen moet maken...

Groetjes,
Wendy
09/09/2006




1-9-2006
 Meld misbruik11-5-2006 7:37:16

Hey,

ik heb toen ook geïnformeerd, maar tegen ons zei die mevrouw meteen dat we ons voor langere periode moesten kunnen vrijmaken. Ik heb mij toen wel de vraag gesteld wie dat eigenlijk zou kunnen, wetende dat de meeste koppels toch werken (of toch één van de twee)... Maar ik denk niet dat het een list is hoor, volgens mij bestaat dit programma echt wel.

Groetjes,
Lieve




21-7-2006
 Meld misbruik11-5-2006 13:43:23

Hey Marleen,

Was het misschien voor het programma "Wit down under" ? Dit programma is de opvolger van "Wit in Vegas" waarbij men koppels die willen trouwen gedurende 6 à 8 weken mee naar Australië neemt voor een spelprogramma waar je kennis over elkaar en het huwelijk wordt getest en je door proeven steeds meer geld in de bruidsschat kan vergaren. Elke week moet er echter een koppel weg. Het koppel dat wint, krijgt een bruiloft + de bruidsschat. Ze hebben hiervoor idd flyers uitgedeeld op trouwbeurzen. Een vriendin van mij is geselecteerd en verblijft momenteel in Australië (ben echt benieuwd of zo wint of niet!!). Dit is dus zeer zeker een bestaand programma, waar ik zelf de versie van vorig jaar gevolgd heb op tv.
Hopelijk was het dit programma, en kan dit bericht je een beetje geruststellen :-)

Katleen
21-07-2006



Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik13-5-2006 0:41:32

Hihi...ik heb ook gereageerd op dat berichtje en ook een afspraak gemaakt. Er werdt ook gevraagd om 2 maanden vrij te maken en ik heb toe gezegd dat dat geen probleem was.
Ze zijn toen geweest en daarna kwamen wij tot de conlusie dat we hieraan niet mee wilden doen.
Ik mocht ook uitdrukkelijk NIET verder vertellen om welk programma het ging, dat moest geheim gehouden worden.
Dus ga ik het hier ook niet noemen.

Groetjes Mireille
vangorpjes@tele2allin.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...