Nu Online
Momenteel zijn er 28 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fede di Oro + bruidslingerie

  8-6-2011 20:58:42
We kunnen weer twee dingen van het lijstje schrappen.
Gisterenavond zijn we naar FedeDiOro gegaan en hebben we onze ringen gevonden. Er was veel keuze, en dat maakte het er niet makkelijker op!! Ik heb zolang zitten twijfelen, maar ik denk de juiste keuze te hebben gemaakt. Alli ik hoop dat ik er in oktober nog zo over denk :) We mogen er begin oktober achter. Hopelijk zijn ze zeker op tijd klaar, want we trouwen de 14e oktober. Maar ze waren professioneel, dus ik denk dat dat in orde komt.

Dan ben ik vandaag naar een lingeriezaak binnengegaan. Ik heb 3 corsetjes gepast van marie-jo. Ik heb die bekende gekozen met de bloemetjesbandjes. Een model dat al jaren op de markt is. Ze moet ze wel bestellen in mijn maat. Die komt dan volgende week woensdag binnen. Ik steek er ook 'kippefileetjes' in, want ben bang dat het zo plat zal lijken in men trouwkleed. Ik heb een b-tje en wil toch graag een mooie boezem op men trouwdag :D

Nu nog kijken voor de kostuums... Ik heb geen idee waarnaartoe pfff Ik heb 8 of 9 dezelfde kostuums nodig :s

No stress, we zijn goed bezig hihi

Nathalie
14-10-2011
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 945


Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik9-6-2011 8:15:45

Het gaat goed vooruit! Welke kostuums heb je nodig: huurkostuums? In West-Vlaanderen heb je Jonavan in Roeselare (daar hebben wij de onze gehaald), Van Wynsberghe in Kuurne, Gentleman in Izegem...



Nathalie
14-10-2011
 Meld misbruik9-6-2011 13:08:50

Hey, ja we zouden ze willen huren.
We zijn van knokke, dus Roeselare zou wel nog kunnen. Het enige dat mij wat tegenvalt is dat we dan enkele keren zullen moeten rijden, want de meesten ervan hebben geen auto... Maar dat kan wel opgelost worden.

Bedankt voor de tip :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...