Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ncrv man bitj hond zoekt bruidjes en hun vader!!! (hetero of homoseksuele koppels)

  8-6-2011 14:38:11

“Dit wordt voor mij de laatste nacht
in het huis waar ik ben grootgebracht
Meisjestijd wat ging je gauw
Ik moet nog wennen aan ‘Mevrouw’
Alles zal straks anders zijn
Dit afscheid doet een beetje pijn
‘k Weet als ik mijn ogen sluit
Morgen ben ik de bruid”

(lied: ‘Morgen ben ik de bruid’- Willeke Alberti)

Het NCRV programma ‘Man bijt hond’ komt met de nieuwe rubriek “Morgen ben ik de bruid!” We zijn voor deze rubriek op zoek naar een bruid en… haar vader!!!

We willen graag de aandacht vestigen op de bijzondere band tussen vader en dochter.

In de rubriek staan we stil bij de vele mijlpalen die vader en dochter hebben meegemaakt, wat ze van elkaar geleerd hebben en hoe ze nu écht naar elkaar kijken.

Het lijkt ons een mooi moment bij deze relatie stil te staan op de vooravond of daags voor de bruiloft. Op de dag van de bruiloft filmen we enkel het gangpad-moment wat tevens de afsluiting zal zijn van de aflevering.

Traditioneel is dat vaak het moment waarop vader haar kleine meid moet loslaten en dochterlief de vrouw van een ander wordt!

We zoeken bruidjes die trouwen in de periode van 17 augustus 2011 tot en met januari 2012. Als de rubriek succesvol is zullen we de periode verlengen J

Bent u geïnteresseerd, bel of mail dan! Vergeet niet uw telefoonnummer en trouwdatum te vermelden. Dan nemen wij graag contact met u op.

Annemarie Bouwman 035-6719058 annemarie.bouwman@ncrv.nl

Margriet Harkink 035-6719594 margriet.harkink@ncrv.nl


annemarie

Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1084

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...