Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verdorie die stresssssssssssssssss

  10-5-2006 8:38:40
Even om te melden dat het nog 10 slopende dagen gaan zijn. En ik zit met verschrikkelijke KEELPIJN, van de stress of van het goede en slechte weer, punt is dat ik nu nog meer stress krijg.
Zaterdag vrijgezellenavond. Heb een privé sauna gehuurd om samen met mijn toekomstige romantisch naar onze dag toe te leven. En nadien als verrassing voor mijn venteke een etentje met onze getuigen en nadien zien we wel wat het wordt (waarschijnlijk naar ons stamcafé).
Maar nu hopen dat die keelpijn verdwijnt.

Een gestresseerde bruid in spé
Ann
20/5/2006

Ann
20-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 907


petra
20-5-2006
 Meld misbruik10-5-2006 10:38:24

Hey Ann,

ook voor ons nog 10 dagjes te gaan en ook ik sukkel met vreselijke keelpijn :(!
Wat zaaalig samen met je ventje naar de sauna, wij gaan volgende week ook :)!
Hihi veel gelijkenissen precies!
groetjes!



robben
20-5-2006
 Meld misbruik10-5-2006 11:34:01

Hier nog ééntje die op 20 mei trouwt! Ik heb vorig weekend mijn vrijgezellendag gehad! Heel leuk! Eerst hebben we privéles salsa en merengue-lessen gehad (met 8 vriendinnen) en 's avonds lekker gaan eten en gaan dansen in een latinocafé!
En nu de laatste rechte lijn naar 20 mei. Qua stress valt het hier nu nog mee, maar dat zal nog wel komen!
Isabelle*



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik10-5-2006 12:07:17

wij trouwen op 26 mei dus ook voor ons komt het nu immens dichtbij !
Zaterdag kreeg ik mijn trouwjurk mee en sindsdien zit ik vol stress :-) Het klinkt mss raar maar sinds ik weet dat de jurk bij mijn mama thuis hangt, lijkt alles plots zo echt en zo dicht ... En dan komt dat besef dat je nog duizend kleine dingen moet doen ...

Maar we komen er wel ;-)

Groetjes
Lien
26/05/06



Kimberly
12-8-2006
 Meld misbruik10-5-2006 13:49:53

Hoi,


Ook van ons nog 10 daagjes te gaan! En ja, net als jullie stress hé maar we verlangen enorm achter onze dag. Hopelijk pikken we nog wat mooi weer mee ook. We zien wel... Vanaf 21 mei zal ons leventje weer wat in de gewone plooi vallen, niet meer naar hier en daar lopen, niet aan 1001 dingen denken, ... verlang daar ook wel een beetje achter.

En van gelijkenissen gesproken, ook wij gaan zaterdag naar de privé wellness met jacuzzi, sauna, turks stoombad, .... lekker relax! Zal ons deugd doen!

Aan allen veel succes gewenst!

Groetjes, Kimberly
20.05.2006



Ann
20-5-2006
 Meld misbruik10-5-2006 15:43:28

oef... ben niet de énige...

Veel plezier dames.

Ann


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...