Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gratis make-up op je dag?!

  9-5-2006 19:31:35
Hallo allemaal,

Ik ben Lien Corten, vorig jaar nog zelf op deze site als bruid, en nu demonstratrice van Mylène. Wie graag nog gratis haar make-up wil laten doen voor de trouw, kan bij mij dus ook terecht. Wanneer je een workshop of party doet voor je trouw dan kom ik je gratis opmaken.

Jullie kunnen mij bereiken op het nummer 0475 671985 of corten_lien@yahoo.com
Regio is te bespreken.

Lien
15-10-2005
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 952


Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik9-5-2006 20:00:47

Hey,

ik heb me gisteren tijdens een demonstratie laten opmaken. Viel reuze goe mee. Nu was mijn vraag of de make-up wel zo lang blijft zitten toch tto na het avondfeest?

Weet jij daar iets meer over?

Thanks Cindy



Lien
15-10-2005
 Meld misbruik9-5-2006 20:38:27

Hallo Cindy,

De make-up blijft zeker goed zitten hoor. Natuurlijk zal je wel de lippenstift moeten bijwerken, maar dat is normaal hé.
Wat je misschien wel kan doen is vragen of ze je niet eens willen opmaken op een vrijdag of zaterdag zodat je nog kan uitgaan of iets gaan drinken. Zo kan je het met je eigen ogen zien hé.

Groeten,
Lien



Heidi
9-9-2006
 Meld misbruik10-5-2006 13:23:34

Dag Lien,

Ik ben wel geïnteresseerd. In welke regio's werk jij eigenlijk?

De workshop zou eventueel in Schriek (deelgemeente van Heist op den Berg) kunnen doorgaan, net zoals het opmaken. Is dit een probleem?



Lien
15-10-2005
 Meld misbruik10-5-2006 13:39:58

Hallo Heidi,

Dat zou geen enkel probleem zijn. Ik ken Heist bijna van buiten. Wanneer ga je trouwen?
Misschien is het makkelijker dat je de gegevens via mijn mail doorstuurt vanaf nu, als je dat wil natuurlijk?

Groeten,
Lien



Lien
15-10-2005
 Meld misbruik10-5-2006 17:24:50

Hej Heidi

Was vergeten te zeggen in welke regio's ik eigenlijk werk hé. Wel ik woon zelf in de Antwerpse Kempen, nl in Laakdal. Dat is voor mij heel makkelijk want dat is juist tegen Tessenderlo (Limburg) en Averbode (Vlaams-Brabant) en maar een half uurtje van bij jou in Heist hé. Ik kan dus wel in verschillende regio's werken.

Groeten,
Lien



Lien
15-10-2005
 Meld misbruik10-5-2006 17:26:52

Hej Heidi

Was vergeten te zeggen in welke regio's ik werkte. Wel ik woon op de driegrens tussen de provincie Antwerpen, Limburg en Vlaams-Brabant, dus heb het geluk in verschillende regio's te kunnen werken. Heist is echter ook maar op een klein half uurtje van bij mij en ik rijd daar zeker eens om de veertien dagen heen hoor, dus no problem hé.

Groeten,
Lien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...