Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelindeling

  7-6-2011 10:06:06
Hey iedereen,

We gaan onze gasten een tafel toewijzen, maar geen plaats (ze mogen dus kiezen waar ze aan tafel plaatsnemen).
Hiervoor waren we op zoek gegaan naar iets waar we dan de naamkaartjes konden aanhangen (en centraal op tafel plaatsen) en zo waren we op deze juwelenhouders gestoten:

http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=7571...


Ik had graag jullie mening geweten over dit idee...

Alvast bedankt!

Silke
3-3-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 982


Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik7-6-2011 10:12:43

Hoi Silke,

Leuk he die poppetjes! Maar ga je er eentje per kleur kiezen of hoe ga je dat praktisch aanpakken? Gewoon aan de ingang een groot lijst met alle namen van de gasten en daarnaast een tafelnummer, en aan de pop dan gewoon dát nummer hangen? Of...?

Groetjes,
Filipa





Gitte
28-10-2011
 Meld misbruik7-6-2011 10:13:55

ik vind dat wel tof,je hebt ook zo'n boompjes waar je foto's kan aanhangen.Daar kan je ook naamkaartjes aanhangen natuurlijk.Ze verkopen dat bij blokker. Wij geven wel iedereen een plaats en hangen de naamkaartjes aan een wijnglas.



Silke
3-3-2012
 Meld misbruik7-6-2011 10:17:15

@ filipa

de gasten worden per tafel afgeroepen (door iemand van de zaal) en naar hun tafel gebracht.
We zouden zoveel mogelijk verschillende nemen.
En dan met behulp van een lintje de naamkaartjes eraan hangen.



Caro
1-10-2011
 Meld misbruik7-6-2011 10:42:02

Gitte, hoe hang je de naamkaartjes dan aan je wijnglas?



Penny
20-7-2011
 Meld misbruik7-6-2011 11:39:50

wij zetten gewoon witte kadertjes met een tekst als "familie..." of "vrienden ..."



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...