Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goeie ervaring fotograaf

9-5-2006 11:15:14
Hey

Na een tijdje stil gelegen te hebben wordt het voor ons dringend tijd om uit te kijken naar een goede fotograaf.
We zijn niet van het principe dat we 100 geposeerde foto's willen maar eerder een natuurlijke weergave van onze dag.
Zijn er koppels die goede ervaringen hebben met bepaalde fotografen?

Alle tips zijn welkom.
PS:het huwelijk gaat door te Gent en te Brugge nadien is er een feest te Diksmuide.

Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl

Peggy
23-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 380

Tina

Meld misbruik9-5-2006 11:39:01

www.photografia.be

Is fotografe Kelly Verbruggen.
Is heel goed en deftig van prijs.

Alle info op de site of via mail

Sophie

Meld misbruik9-5-2006 13:00:20

Fotograaf Jan Darthet. www.fotograafjan.be

Is super goed! Prachtige en originele foto's. Ik zou hem direct opnieuw nemen.

Groetjes,
Sophie

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik9-5-2006 13:51:14

Hoikes,

Zoals je waarschijnlijk wel al weet werken wij met fotgraaf Kris vanParys uit Meulebeke. Hij maakt ook heel spontane foto's en niet al dat geposeerd gedoe met traditionele foto's. Z'n albums zijn ook heel mooi. De foto's zijn op de ware grote van de album met kleinere foto's erin verwerkt!

Grtz Debra
11/08/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...