Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen FedeDiOro

  9-5-2006 9:26:57
Heeft er al iemand ringen van Fede Di Oro gekocht? Als ik deze bekijk (http://www.fededioro.be/content/collectie.html ) zijn ze een stuk goedkoper dan bvb. die van Auro of Mémoire, maar dan stel ik me weer vragen waarom dit zo is... Dus als iemand deze gekocht heeft, zijn het kwaliteitsringen?
Alleszins al bedankt voor de info!

Groetjes,

Katrien
18/08/06

Katrien
18-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 738


Annelies
16-9-2006
 Meld misbruik9-5-2006 10:26:29

hey,
Wij hebben onze ringen daar gekocht, maar we moeten nog even wachten voor we ze gaan afhalen. Terwijl we aan het kiezen en ontwerpen waren hebben we het over de prijs gehad. Hun verklaring is dat er geen x aantal mensen een procent erop moet hebben omdat ze rechtstreeks van producent naar de klant gaan.
Persoonlijk vond ik het een heel goede service en het is leuk iets heel persoonlijk te ontwerpen.
Misschien kan je eens een afspraak maken (de voormiddag is het rustigst) dan kan je ze eens in het echt zien en het verplicht je natuurlijk tot niets.
Succes met de zoektocht!
Annelies
16/09/2006



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik9-5-2006 10:34:43

Hoi Annelies,

Moet je lang wachten op de ringen want wij trouwen al binnen drie maanden dus...



Marion
6-1-2007
 Meld misbruik9-5-2006 14:16:23

hallo, fede di oro is zeker geen brol, je mag er zeker op vertrouwen dat het kwaliteit is en als je binnen drie maanden trouwt zou ik toch zeker deze week nog es binnenspringen. Want toen ik vroeg hoelang op voorhand je moet gaan, zei ze toch wel 3 maanden.
Veel succes!



Annelies
16-9-2006
 Meld misbruik10-5-2006 9:38:17

Hoi,
Wij zijn begin februari gaan kiezen terwijl we pas trouwen in september. Ze stelden voor dat we in augustus een nieuwe afspraak maakten om ze nog eens te passen (eventueel de maat nog wat aanpassen) en af te halen. Voor ons was dat geen probleem, want daar zijn ze veiliger dan bij ons. Maar ik zou toch zo vlug mogelijk eens langsgaan. Hun vakantie valt in de maand juli als ik me nog goed herinner. Maar geen paniek, het kan sneller dan bij ons hoor (maar voor ons hoefde dat niet, dus konden ze eerst andere bestellingen doen).
En hou toch maar een halve dag vrij... Wij hebben meer dan 2 uur zitten kiezen en we hebben nog niet alles gezien :-)
Succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...