Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie naast wie ?

  9-5-2006 8:40:18
Hallo dames,

Ik heb een klein vraagje, hoe zit dat met de tafelschikking van de eretafel ? Aan de eretafel komen te zitten: onze beide ouderparen, onze beide koppels getuigen en mijn oma (11 personen dus in totaal).

Ik weet eigenlijk niet wat de etiquette voorschrijft ...

Bedankt voor de hulp !

Groetjes,
I.

I.
17-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 444


Debra
11-8-2006
 Meld misbruik9-5-2006 10:17:07

Hoi,

De bruid zit rechts van de bruidegom, daarnaast zit haar vader dan haar moeder dan de grootouders van de bruid en dan de getuige van de bruid en diens partner. Naast de bruidegom zit z'n moeder dan z'n vader dan terug de grootouders van de bruidegom, de getuige van de bruidegom en diens partner.

Zo hebben wij het doorgekregen van de feestzaal.

Grtz debra
11/08/06



I.
17-6-2006
 Meld misbruik9-5-2006 13:46:48

Tx Debra !!! Bespaart me weer wat tijd ! :)

I.



Ann
20-5-2006
 Meld misbruik9-5-2006 15:23:51

Wij hebben het niet zo voor etiquette. We zitten gewoon naast elkaar.
De feestzaal heeft daar zelf niets over gezegd.

Nog 11 dagen te gaan

Ann
20/5/2006



I.
17-6-2006
 Meld misbruik9-5-2006 15:42:21

Dat is jouw keuze hé Ann. Ik doe het wél graag zoals het hoort ...

Enneuh, wij zullen ook naast elkaar zitten hoor ;)

Succes met de voorbereidingen en geniet ervan !

I.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...