Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafel thema

  6-6-2011 12:00:39
Hey bruidjes

Wij hebben als tafel thema: NBA logo's (basket is wat mijn verloofde en ik gemeen hebben). Ik ga de logo's laten printen op A4 en deze ook laten plastificeren. De vraag is hoe ik deze A4 logo's op de tafel zichtbaar maak zodat iedereen duidelijk ziet waar ze moeten gaan zitten. Ik dacht aan zo foto houders, maar is dit stevig genoeg? Heeft iemand iets anders of er al ervaring mee?
Thank you!

Selena
18-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1299


Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik6-6-2011 12:10:22

Hoi Selena,

Misschien op zo van die schildersezeltjes zetten? http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/66451309

Of in een fotokaderke?

Groetjes,
Filipa



floor
25-6-2011
 Meld misbruik6-6-2011 12:45:52

Hey Filipa

als je die houten schildersezeltjes bedoelt dan kan ik je meedelen dat ze niet meer in voorraad zijn bij ikea
Ik heb gebeld met ava en zij verkopen dat met krijtbordje erbij ? mss dat je dan dat krijtbordje eraf kan halen
ik heb namelijk ook mijn thema laten plastificieren
grts




Greet
15-7-2011
 Meld misbruik6-6-2011 13:12:39

Hoi!

Wij zijn zaterdag in Ikea (Gent) geweest en heb er van die ezeltjes gezien, niet in hout, maar zilverkleur. Ze hadden er nog veel hoor!

Groetjes
Greet



Severine
24-9-2011
 Meld misbruik6-6-2011 13:30:04

eila,

wij hebben een zaak en heb regelmatig zulke houdertjes nodig om iets mee te delen,
kan niet op de naam komen, zou zeggen plastiekhouder, is in plastiek en kan je in A4 of A3 formaat vinden, wij kunnen dat hier vinden in Verdupak of Ava.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...