Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gedicht - ouders

  5-6-2011 15:39:13
Hey meisjes

Over 40 dagen is het zover! Dit weekend hebben we weer vanalles geregeld, is zéér plezant maar ook ongelofelijk spannend. Heb eergisteren nacht bijna geen oog dicht gedaan..
We beginnen nu na te denken over de kadootjes voor de ouders.. Toen ik klein was las mijn mama vaak een gedicht over het loslaten van kinderen. Als ik mij goed herinner was de auteur een man en kwam de volgende zin erin voor: "ik zag het aan hun ogen" en ook iets in de zin van "dat ze moesten gaan". Ik heb al een tijdje zitten googelen maar ik vind het maar niet terug! Is er iemand die het gedicht kent en me kan zeggen door wie het geschreven is?
Het lijkt me wel een fijn idee om het af te drukken, eventueel met een mooie foto van ons twee erbij.

Ben benieuwd!

Vele groetjes

Sofie

Sofie
16-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1439

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...