Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema's tafels

  4-6-2011 22:08:55
Hallo iedereen

mijn vriend en ik geraken er maar niet uit over welk thema we gaan gebruiken voor onze tafels. Mijn zus heeft verschillende kleuren ballonnen gebruikt voor hare trouw, maar wij zouden graag iets anders hebben... Jammer genoeg hebben we maar weinig inspiratie.

Groetjes

Sindy
1-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1736


Ellen
3-9-2011
 Meld misbruik4-6-2011 22:40:21

Wij hebben film covers gekozen van romantische films.
Het leuke er aan is, dat wij een vriend hebben die graphic designer is van beroep, en hij plaats telkens in de hoofden het hoofd van mij en mijn verloofde. Echt tof!
Maar misschien is dit al wat aan de late kant om te doen, ik zie dat je trouwt in juli.

Je kunt natuurlijk ook altijd filmcovers nemen zonder jullie eigen hoofden er in te plaatsen.

Vorig jaar ben ik ook naar een trouw geweest, waar men snoepen als thema nam, elke tafel had een andere bokaal snoep op tafel staan. En als we toekwamen kregen we 1 snoep zoals op de tafel. Aan de hand daarvan konden we onze tafel terugvinden.

Veel succes!
Ellen




Penny
20-7-2011
 Meld misbruik4-6-2011 22:51:20

Wij hadden ook eerst het idee van de snoepjes, toen trouwfilms met de affiche ietsje aangepast, het idee met verschillende kleuren van bloemen is ook nog aan bod gekomen EN uiteindelijk worden het witte kadertjes met fushia blad in (themakleur is fushia bij ons) en dan gewoon "familie..." of " vrienden van..." op. Simpel en duidelijk.

Succes!



Severine
24-9-2011
 Meld misbruik4-6-2011 23:20:12

misschien iets wat voor jullie een hobby is of zo of waar je veel tijd aan spendeert, iets dat je leuk vindt???



Elke
9-7-2011
 Meld misbruik5-6-2011 8:56:30

Wij gaan voor de snoepjes!

Ik heb ouderwetse snoeppotjes gekocht en deze gevuld met snoepgoed (in groene en witte kleuren... de kleuren van ons feest). Bij het binnenkomen zal er een groot bord staan waaraan voor elke persoon/koppel een zakje hangt met hun naam en het snoepje van hun tafel. Zij moeten zelf zoeken voor de match...

Succes ermee...



elien
22-9-2012
 Meld misbruik5-6-2011 9:16:32

wij gaan voor foto van ons zoontje en hij houdt dan een kortonneke met nummer 1,2, 3 en zo voort omhoog...en da worden dan de tafelnummer...had ook heel veel ideeën zoals verschillende kleuren drijfkaarsjes en in de midden van de tafel een bokaal met daarin water en een paar van da bepaald kleur drijfkaarsjes en dan moeten ze dees daar dan insteken en meteen heb je u sfeerverlichting.
dan hadden we nog iets in gedachten met pokerjetons maar concreet is da nooit geworden.
dan eventueel iets met de sprookjes van de efteling...
de M&M's splitsen in verschillende kleuren en dan dan als tafelverdeling gebruiken.
heb al gezien da de mensen straatnamen en zo gebruiken...of gewoon laten afroepen ook...

hopelijk nog wa ideeën om de discuteren..

hihi

groetjes Elien



Deborah
1-7-2011
 Meld misbruik5-6-2011 9:42:35

Hi wij trouwen ook op 1/7 en we gingen ook eerst voor de snoepjes gaan maar uiteindelijk hebben we gekozen voor de prentjes van "liefde is"
Per tafel een passend teksje uitgezocht en afgedrukt en gelamineerd...



Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik5-6-2011 11:55:51

Wij hebben Londen als thema en ik dacht aan metrohaltes :-) voor de hoofdtafel dan ntl de halte aan Westminster abbey of zo. Ofwel toeristische trekpleisters omdat metrohaltes mss net te verwarrend is, het valt te bezien.

Is er een stad die jullie leuk vinden? Hebben jullie een bepaald beroep (als je bv. lerares bent zou je gewoon tafelnummers kunnen gebruiken maar ze aangeven met een eenvoudige rekensom), is er een film die jullie mooi vinden, ...

Een ander leuk thema is nostalgie: welke zaken kennen jullie van vroeger en wat vonden jullie leuk? bv. een tafel Monchichi of een tafel mens erger je niet, ...



M.
18-6-2011
 Meld misbruik5-6-2011 12:16:59

Ik heb ook oude snoeppotten gekocht ( ikea) en heb via de site van m&m grote zakken met m&m's besteld. Op de m&m staan onze namen gedrukt. Elke tafel heeft dan een bepaalde kleur van m&m , en bij het binnenkomen krijgen ze een kaartje met de kleur.
Dit heeft wel 300 euro gekost ( de m&m's)
Het idee van de snoepjes op tafel was ons eerst gedacht, maar ja, ik had die m&m's gezien en was meteen verkocht.....
Ik heb hierboven ook al veel andere leuke ideetjes gezien !

Groetjes !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...