Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De Zevensterre

  8-5-2006 11:48:42
Hallo iedereen,

Heeft er iemand ervaring met de Zevensterre in Laarne?

We hebben nu 3 zalen uitgekozen die echt in aanmerking komen: Caipirinha (maar waarschijnlijk is alles daar al volzet :-(), Hof Ten Bosse en De Zevensterre.

Ook Hof ter Meyhgem in Dendermonde komt nog in aanmerking (reserve zeg maar).

Laat jullie ervaringen met deze zalen maar weten... :-)

Miet
26-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1790


Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik8-5-2006 12:19:49


Hallo,

Wij hebben vaak seminaries en vergaderingen in de zevensterre.
Ik moet zeggen dat dat altijd zeer verzorgd is en lekker eten !
De zaal is ook altijd mooi aangekleed en bij mooi weer is het zalig terrassen daar !
Een collega haar zus heeft er vorig jaar haar huwelijksfeest gehad en ze waren zéér tevreden !

groetjes
Ann-Sophie
09.09.06



Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik8-5-2006 19:00:51

Dag Miet,

Ben jij van Laarne misschien? Ik ben van Kalken. Ik ken de Zevensterre wel, maar heb er nog niet veel naartoe moeten gaan voor feestjes. Ik zou toch opteren voor Hof ten Bosse moest ik van u zijn. De zevensterre is meer geschikt voor communie enzo dacht ik. Wij hebben zaal De Zilverreiger in Oosterzele. Een echte aanrader hoor, heel mooie zaal, prijselijk, mooie tuin. Heb niks anders dan goeie commentaar van gehoord.

nog veel succes

groetjes
sofie
15 07 2006



Miet
26-5-2007
 Meld misbruik8-5-2006 19:12:58

Nee, ik ben van het Waasland. Die kanten zijn het best gelegen voor de families van mij en mijn vriend (ergens er tussenin). Ik weet niet. Zowel Hof Ten Bosse als De Zevensterre lijken me veel voordelen te hebben. Ze zijn ook erg gelijkend qua prijzen enzo...

Naar de Zilverreiger zijn we ook gaan kijken, maar erg onvriendelijk ontvangen. We geven een feest voor ongeveer 90 personen en die vrouw zei ons heel duidelijk dat ze dat te weinig vond en werkte ons ook zo snel mogelijk naar buiten.




Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik8-5-2006 20:34:55

Ahzo, met hof ten bosse maak je ook wel een goede keuze hoor denk ik, ken mensen die er geweest zijn en een voor een allemaal goede commentaar. We gingen ook eerst hof ten bosse nemen maar omdat we op de feest met 130 mensen zitten was dat nipt daarmee.

Nu verschiet ik echt wel van de reactie van de Zilverreiger hoor, zoveel meer volk hebben wij niet en wij zijn echt wel heel vriendelijk ontvangen

groetjes
sofie



Miet
26-5-2007
 Meld misbruik8-5-2006 20:54:22

Ja, 130 zie ik in je berichtje...

Tegen ons zeiden ze dat ze maar feesten aannemen vanaf 120 personen tijdens de weekends... Ofwel kleinere die in de kleinere zalen kunnen... Ik denk dat je dus net geluk hebt... :-)

Tja, vind het wel een beetje jammer, want ik vond de zaal wel erg mooi. De tuin hebben we zelfs niet te zien gekregen, maar heb gehoord dat dat ook wel erg mooi is...

En ergens begrijp ik wel dat ze liever grotere groepen hebben. Maar daarom moeten ze je nog niet buitenwerken. Had ze echt haar best gedaan en we hadden echt gevonden dat het eruit sprong, dan hadden we misschien een vrijdag kunnen nemen. Maar nu dus zeker niet meer...

Maar alle commentaar die je erover hoort is echt wel positief. Dus iedereen die met 120 personen is: zeker eens bezoeken! ;-)



Miet
26-5-2007
 Meld misbruik8-5-2006 20:55:02

We hebben vandaag trouwens een optie vastgelegd in de Zilverreiger en Hof Ten Bosse. Misschien nog eens bezoeken met de ouders en dan beslissen...



Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik9-5-2006 20:33:25

Miet,

Tegen ons hadden ze dat ook gezegd als je minder dan 120 mensen hebt dan gaat het door in de zaal waar het normaal de receptie binnen is.
Je ziet maar hé als je nu toch een optie hebt op beiden heb je niks te verliezen natuurlijk.
Maak zeker de juiste keuze
veel succes!

groetjes



Miet
26-5-2007
 Meld misbruik9-5-2006 21:49:25

Hé Nathalie, dat is vreemd!

Bij ons leek het net alsof er met minder dan 120 personen helemaal geen mogelijkheden waren...

Ja die opties hebben we nu al. Waarschijnlijk lukt het ons ook nog om een optie vast te leggen bij Caipirinha, maar jammergenoeg niet op onze favoriete datum. Denk dat die dus zal afvallen. Ook spijtig, want was wel een erg goede zaal.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...