Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje van onze bruiloft op 20 mei & afscheid!

  4-6-2011 11:00:23
Lieve aanstaande Bruidjes,

Ik ben op 20 mei j.l. getrouwd en ben net terug van onze huwelijksreis. Het is echt allemaal een fantastisch sprookje geweest! Ik heb bijna een jaar lang op deze site gezeten en heb heel veel ideeen en steun van dit forum gehad. Ik vond het altijd een hoogtepunt om verslagjes van andere bruidsparen te lezen en wil bijdeze ook mijn verslag plaatsen. Ik neem bijdeze ook afscheid van jullie en ga door naar de volgende fase namelijk een forum over baby's. Nogmaals bedankt voor alle adviezen en steun!!! En ook heel veel geluk en liefde op jullie trouwdag toegewenst!


Koen heeft bij zijn ouders geslapen en ik gewoon in ons eigen huisje.

De ochtend verliep volgens planning met voldoende tijd om te ontspannen! Mijn moeder en Sabrina hebben mij geholpen met het aantrekken van de jurk. Ik heb aan de traditie Something old, something new, something borrowed en something Blue meegedaan. Onder mijn jurk heb ik een geleend en oud broche van mijn moeder gespeld. Mijn kouseband was bewerkt met blauw. En mijn bruidssieraden waren nieuw!! Sabrina (kapster) heeft mijn haren gedaan. Make-up zoals altijd, heb ik zelf gedaan.

De broodjes, koffie en thee werden beneden klaargemaakt door Ton. Om 11.30 uur kwamen de daggasten (totaal 20 personen). Sabrina als ceremonimeester ging naar beneden om de daggasten te ontvangen en om de verrassingstasjes uit te delen. Met het volgende gedichtje:

Lieve Pa & Ma,

Vandaag laten wij onze liefde bezegelen,
en daarvoor hebben wij een hoop moeten regelen.

Om deze lange dag door te komen,
willen wij het een en ander voorkomen.

Om uw tranen te bedwingen,
kunt u uw nattigheid in de zakdoekjes uitwringen.

Wat snoepies voor de lol,
Voor de dorst een flesje water,
en 2 paracetamol voor morgen een eventuele kater

Rijst en confetti zijn verboden om te strooien helaas,
maar niet getreurd, voor jullie hebben we een Champagne
bellenblaas.

Om u dan ook nog de weg te wijzen naar onze Feestlocatie,
hebben wij voor een jullie een routebeschrijving en planning als navigatie.

Wij hopen dat jullie op deze mooi dag,
net zo genieten als ons met een brede lach.

Liefs,
Koen & Lizzy

Ik bleef boven tot dat de bruidegom mij kwam halen! Om 11.45 uur belde koen aan. De deur werd open gemaakt en ik kwam de trap af terwijl het muzieknummer From this moment - Shania Twain werd gedraaid. Koen had de tranen in zijn ogen staan. En ik kreeg een prachtig bruidsboekt met rode en witte rozen. Dit was echt een moment om nooit meer te vergeten!

We kwamen samen onze huiskamer binnen en bijna iedereen had tranen in zijn ogen. Dit had ik niet verwacht! We werden natuurlijk door iedereen gefeliciteerd! Naar wat bij gekletst te hebben zijn we buiten foto's gaan maken van ons met onze daggasten.

Om 12.30 uur waren wij bij het gemeentehuis. De thema van onze dag was wit & rood. De zaal was mooi versierd met wit en rode ballonnen en wit en rode tafeldekking. De wettelijk huwelijks voltrekking was warm gezellig & persoonlijk. Wij kwamen binnen op het nummer Endless love- Mariah Carey en Luther Vancross. Het tekenen was op het nummer Power of lover-Celine dion en het verlaten van het gebouw was op When a men loves a woman

Daarna gingen wij bij het cafe het Kappelke de taart aansnijden dit was met vuurwerk. De taart was weer rood & wit en was gevuld Schwarz-walder-kirsch (koens keuze). Hij was echt heel lekker! Naar een[i] lang zullen ze leven [/i]is het bruidspaar naar de fotoshoot aan de Maas gegaan en de daggasten bleven bij het cafe nog even rustig wat drinken.

Onze fotoshoot aan de maas verliep romantisch en het weer was prachtig. Precies goed niet te warm en niet te koud!

Om 14.45 uur kwamen we aan bij de kerk. Koen ging eerst naar binnen en daarna gingen ik en mijn vader en het bloemenmeisje Demi met haar mandje rozenblaadjes naar binnen. Op het officiele nummer The bridal march ! In deze mooi mis waar we het ja-woord hebben gezegd en elkaar de ringen hebben omdaan, hebben wij met elkaar echte doopkaarsen (die onze moeders bewaard hadden) onze trouwkaars aangestoken en deze naar het Maria altaar gedragen.

De nummers
Have a little faith in me
The Rose
Lily was here
Ave maria gezongen door oma
werden in de kerk gedraaid!

Toen wij buiten kerk kwamen hebben wij 2 witte duiven los gelaten. Als symbool voor trouw&geluk! En een prachtige groepsfoto gemaakt!

Daarna zijn we naar partycentrum Valdin in Nijmegen gereden waar we ontvangen werden met Champagne in een prachtige zaal versierd met rood en witte ballonnen en rood en witte tafeldekking en rood en witte menukaarten. Hier werden we door alle daggasten nogmaals gefeliciteerd en kregen we hele lieve en mooie kado's. Daarna zijn we met zijn alle begonnen aan een heerlijk uitgebreid drie gangenmenu!

Naar lekker rustig aangedaan te hebben begon om 20.00 uur het avondfeest met 85 gasten. De openingsdans danste wij op het nummer Help yourself door de band (Dit nummer heeft mijn vader vroeger ook gezongen in zijn band) met confettieknallers. Wij hebben de Live band BAMM in gehuurd en zij maakte er een echt fantastisch knalfeest van! Ik heb mijn bruidsboeket weggegooid naar vrijgezellen vrouwen en Koen heeft met zijn tanden onder mijn bruidsjurk mijn kanten kousenband van mijn been afgehaald en deze naar de vrijgezellen mannen gegooid! Mijn vader heeft voor ons nog een nummertje gezongen. En naar veel alcohol hebben Koen & ik zelf ook nog een nummertje gezongen.

Onze laatste dans werd in het donker terwijl iedereen vuurwerksterretjes vast hield op You'll never walk alone gedanst. Toen kwam het afscheid en hebben we de bedankjes uitgedeeld namelijk mini champagne flesje voor onze gasten.

Het was echt een perfect dag die we niet hadden willen missen.
Veel mensen zeggen dat het een waas is en het zonde van het geld is. Naar zelf deze ervaring gehad te hebben was dit voor mij absoluut niet het geval. Met volle borst zeg ik dan ook dit was de mooiste dag uit mijn leven!

Liefs Lizzy


lizzy
20-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1877


tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik4-6-2011 11:18:54

Amai Lizzy, klinkt geweldig en idd heel emotioneel, ik als buitenstaander en bride 2 be krijg al de krop in de keel als ik dit allemaal lees!

Hopelijk binnenkort een fotootje?? ;-)
Groetjes, Tiffanie



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik4-6-2011 11:34:19

Hey,

Echt super merci van jou verslagje... Klinkt inderdaad een prachtige dag!!!

Nog veel geluk samen!!

Veel veel liefs Ellen



Inge
6-8-2011
 Meld misbruik4-6-2011 11:34:42

Oooh, klinkt echt als een sprookje! Wat mooi!
Proficiat!!!! xxx



Maya
7-7-2012
 Meld misbruik4-6-2011 13:52:39

Hey!! Wat een prachtige dag!! Ik tel ook af naar onze trouwdag! Ik kreeg tranen in mijn ogen bij het lezen van je verslagje!! Het is prachtig!! Heel veel geluk samen.

xxxx




vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik4-6-2011 21:41:45

Geweldig verslagje!

Geniet van het getrouwde leven!

Een dikke proficiat!



jeff
27-8-2011
 Meld misbruik5-6-2011 8:43:35

Héél mooi verslag! Al lezen is het zelfs wat mee genieten!

Wij tellen verder af en hopen op een even mooie dag, en het verlsag volgt dan ook....

Good luck Vanessa!



Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik6-6-2011 13:23:26

Prachtig verslagje! Het klinkt idd een prachtige dag.
Kan je me soms laten weten waar je de miniflesje champagne gevonden hebt?
Nog veel plezier op de babyforums

Proficiat!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info