Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik word zenuwachtig van de mensen die niet bevestigen!!!!!

  8-5-2006 11:36:37
Hoi ladies,

Wij trouwen op 2 juni en de mensen hebben de tijd tot 15 mei om te bevestigen.

Voor het avondfeest hebben we al de meeste bevestigingen gehad, maar voor de receptie is het een ramp. Nog geen 1/3 van de mensen heeft bevestigd dat ze komen. Ik heb hier al een lijst klaar liggen om te bellen als de uiterste datum daar is. Zot word ik daar van. Is dat nu zo moeilijk??? En je gaat zien he, als we niet moesten bellen om te vragen of ze al dan niet komen, dan staan ze daar. Een vriendin van mij heeft dat voorgehad.
En het strafste vanal is dan nog dat het de familie is. Van familie moet je het hebben!!

Sorry voor mijn gezaag, maar dit moest me toch even van het hart.

Groetjes,
Eva

Eva
2-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 947


Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik8-5-2006 11:43:53

Hey,

Je hebt gelijk, ik zou ook zo reageren.
Ik weet al op voorhand dat wij ook gaan moeten rondbellen. Onze uitnodigingen zijn stilletjes aan aan het vertrekken en de mensen moeten vóór 1 juni bevestigen.
Ben benieuwd....

groetjes Cindy



Marijke
1-9-2007
 Meld misbruik8-5-2006 11:45:32

Ik kan het mij goed voorstellen. Mijn trouwfeest is er nog lang niet (september 2007) maar zulke dingen heb je ook met andere feestjes voor of met dingen die je organiseert. Het is altijd hetzelfde! Het enige dat je ermee kan doen is proberen rustig blijven en je er niet te druk in maken, je kan daar toch niks aan veranderen. Vele mensen zijn zo...



Miet
26-5-2007
 Meld misbruik8-5-2006 12:00:03

Hmmm, tja, je moet natuurlijk ook niet te snel ongeduldig worden...

Als je de mensen tijd geeft tot 15 mei, moet je je daarvoor toch nog niet druk beginnen maken... Waarschijnlijk reageren er nog een heleboel!!!



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik8-5-2006 12:03:13

hoi hoi

Ik herken je scenario volledig ! Bij ons hadden ze tijd om te antwoorden tot 6 mei, we zijn al 8 mei en er moeten er nog een aantal antwoorden hoor ! Plus we hebben dan zelf ook al zitten rondbellen ... Ik krijg het er ook van op mijn heupen, we hebben het al zo druk en dan nog eens dit ... Jeezes zeg :-)

Groetjes

Lien
26/05/06



Tina

 Meld misbruik8-5-2006 15:36:05

Wij trouwen 3 juni en idd heb nog 1/3e zelf moeten opbellen omdat ik aan de tafelschikking wilde beginnen. nu weet ik het van iedereen, eindelijk !!

Gewoon zelf bellen dat is het beste maar als je ze tijd geeft tot 15 mei dan bellen de meeste je maar 13-14-15 mei dus erachter kan je de rest afbellen die nog niets lieten weten.

Bij ons is er zelfs nu al ééntje afgevallen ...



nancy
6-5-2006
 Meld misbruik8-5-2006 17:08:08

Hallo Eva,

Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd en hadden dat ook aan de hand. De meeste denken gewoon dat ze moeten bellen indien ze niet komen, ook al staat het anders op de uitnodiging. Wij hebben dus ook nog heel wat moeten rondbellen om zeker te zijn.

Veel succes nog met de voorbereidingen en geniet vooral van jullie huwelijksdag!



An
25-11-2005
 Meld misbruik9-5-2006 6:15:47

uit ervaring kan ik zeggen dat er heel wat mensen de laatste dag dat ze kunnen reageren zulen reageren - en de dag erna!
Dus panikeer nog niet.
En dan wordt het inderdaad rondbellen...
veel succes, An



Lien
15-10-2005
 Meld misbruik9-5-2006 19:35:39

Hej Eva,

Wij hadden dit vorig jaar ook voor hoor en meestal was het ook familie van mijn man. Trouwens er zijn zelfs mensen bij ons geweest die aan anderen zeiden dat ze niet kwamen maar gewoon niets lieten weten aan ons.

Groeten,
Lien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...