Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

0 uren, 12 minuten ...

  3-6-2011 23:54:28
amai, na anderhalf jaar plannen is het binnen 12 minuutjes 4 juni. Onze trouwdag voor de kerk... fieuw. 't moet nog wat bezinken hoor.

vandaag al de nodige pech gehad. We hadden een camionette geregeld voor de bloemen te vervoeren, receptietafels weg te brengen, bedankjes naar feestzaal te brengen,... nog geen 500 meter verder van ons deur in panne gevallen...

Gisteren had ik de pastoor gebeld met de vraag om welk uur we de bloemetjes mochten hangen. Hij vroeg half 6 maar dat ging niet voor me (moest al naar de kapper om alvast krullen te zetten zodat ze morgen mooier houden) Gevraagd om half 12 ging voor hem en het was geen probleem. Komen we daar toe, mijn verloofde even de auto geparkeerd. krijg ik daar een uitbrander van formaat van de pastoor dat dat geen stijl was zo last minute iets laten weten, dat ik beter aan time mangagement moest doen (sorry hé, van de 1001 dingen die ik moet regelen is er eentje wat later gebeurd). En dat hij een drukbezet man is en zn hele schema moest omgooien.
Kijk hé, had hij aan telefoon gezegd dat half 12 niet paste, hadden wij ons ook geschikt hé. Maar om aan telefoon in te stemmen en dan nadien te ontploffen op de dag voor de trouw ... da's zowat het laatste wat je wil dan hé. een kwaaie pastoor (en ik bedoel écht kwaad hé). Dus ja, ik helemaal aangedaan. Met de bibber op mijn handen de bloemetjes aan de stoelen bevestigd. Ergste van al is, wanneer mijn verloofde erbij kwam, was ie terug poeslief... kwas er echt niet goed van. Kreeg nadien geen brok meer door mijn keel. Gelukkig ondertussen toch de gedachten kunnen verzetten.

En nu dus aan het aftellen. Alles staat ongeveer klaar. Nog snel een hemdje strijken en voor alle zekerheid nog is een dweiltje slaan. En dan slapen gaan... ben de hele week ontzettend nerveus geweest (echt zo het gevoel van vroeger op school, alsof ik 20 mondelinge examens op 1 dag moest doen!), maar nu het allemaal wat in orde is, ben ik toch ook gekalmeerd. En nu, het gewoon ondergaan en genieten.

Hopelijk ga ik nog een goeie nachtrust tegemoet. En kijk, die 12 minuten zijn er ondertussen 5 geworden!

vele groetjes
van een binnen 5 minuten 'echt bruidje'!

Melodie

Melodie
4-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1401


Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik4-6-2011 0:21:20

Spannend! Kruip maar snel je bed in ... en hopelijk kan je goed slapen :)
Geniet van je mooie dag, het weer zit alvast goed ...

Heel veel succes en plezier morgen (en de rest van je leven als Mevrouw)
Eneuh ... kijk morgen maar is vies naar de pastoor, bij het buitengaan van de kerk ... zal'em leren! ;)

Cindy



A.
23-7-2011
 Meld misbruik4-6-2011 0:42:33

Nog zo laat bezig!?!? Hopelijk kun je een beetje slapen.. alvast veel succes morgen het mooie weer is er al en de rest zal ook wel allemaal vlot lopen... vooral niet vergeten te genieten!! Proficiat met jullie huwelijk!!!



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik4-6-2011 1:42:25

alvast een dikke proficiat! geniet ervan!!!



caroline
9-6-2012
 Meld misbruik4-6-2011 8:06:44

Veel plezier vandaag:)!



frida
6-2-2010
 Meld misbruik4-6-2011 10:18:33

heel veel geluk samen!!!!!



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik4-6-2011 10:35:47

Een dikke proficiat en een stralende dag gewenst!



caroline
20-8-2011
 Meld misbruik4-6-2011 10:38:28

Geniet maar lekker van jullie dagje!!
En laat meneer pastoor maar wat knorren!! Trek het je niet aan!!
Hele dikke proficiat en veel geluk samen!

Groetjes Caroline



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik4-6-2011 11:40:27

Hey,

Het weer is prachtig vandaag!!! En geniet geniet (khoop dat je ingesmeerd bent met zonne crème, dit zal je nu natuurlijk niet meer lezen vandaag)..

Veel veel liefs Ellen

Veel geluk samen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...