Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wensboom

  3-6-2011 18:07:31
Hey allemaal

Als gastenboek willen wij een wensboom maken.
De kaartjes met lintjes staan al klaar. Vandaag ben ik bij onze bloemist langsgegaan om iets te bestellen... totdat ik de kostprijs hoorde... €140 voor een laurierboompje.

Ik vraag mij af of hier alle 200 kaartjes aangaan?
Iemand een goedkoper alternief? De kaartjes zijn al gedrukt...

Groetjes

Elke
9-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2309


Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik3-6-2011 18:35:25

Hoi Elke,

Wilgentakken in een mooie vaas? Ik heb dit al ergens hier gezien (een bruidje die dat had) en ik vond het heel mooi. Ik ga de topic proberen op te zoeken :-)



Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik3-6-2011 18:37:11

Hier is het :-) Als je op die link klikt, zitten daar foto's op van onder andere die wens"boom" met takken.

Heb je trouwens al de prijs van een laurierboompje gezien bij Genker plantencentrum? Ze zijn véél goedkoper, is echt de moeite om te gaan kijken!!!



Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik3-6-2011 18:44:41

misschien zelf en boom maken?
Dit kan je kopen, maar je kan dat wss ook wel zelf maken als je wat handig bent.
http://www.todazzle.nl/testomgeving/?wpsc-product=wensboom

Of zoals op volgende foto: http://trouwen-bruiloft.hyves.nl/album/12501554/IK_GA_TROUWEN_BEN_GETROUWD/bOn67YbM/fotos/1032707918/0/9Ik-/?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_HUB_Photo

Of je kan een mooie grote vaas zoeken en hierin wilgentakken plaatsen zoals bij een paasboom: zie foto paasboom http://viltcreatiescorina.blogspot.com/2010_03_01_archive.html



Kim
22-7-2011
 Meld misbruik3-6-2011 21:05:25

a jullie maken dit zelf, ik dacht gewoon langs te gaan bij een doopsuikerwinkel ,die hebben daar wel een boom staan in hout of zo (om normaal de doopsuiker aan te hangen) en daar dan de lintjes in te hangen met de kaartjes.
Welk muziek zou er passen daarbij als de mensen hun kaartjes eraan hangen?ik doe dat bij men ceremonie in de tuin ergens op het laatste van de dienst en moet er nog bijpassende muziek bij hebben, grtjs



Sofie
9-7-2011
 Meld misbruik3-6-2011 22:12:24

Wat een superleuk idee zeg, zo'n wensboom! Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord!
Ik zou het persoonlijk misschien ook wel tof vinden om met een echt boompje te werken, zodat we het later ook nog in onze tuin kunnen zetten en de wensen misschien gewoon in een album of mooie doos bewaren? Of wat doen jullie daar dan zoal mee?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...