Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat nog te doen....

  8-5-2006 8:34:20
hoi,

Bij ons nog 47 daagskes...

De uitnodigingen zijn stilletjes aan de deur aan het buiten gaan, misboekjes zijn klaar, ringen besteld, alles van kleding is inorde, 2°pas op 7 juni voor mij,
planning van de hele dag nod faxen naar ceremoniemeester, ook nog voor het vervoer de route doorgeven, juiste menu doorgeven feestzaal, afspraken kapper zijn ok, bruidsboeket nog eens gaan bespreken, bloemen kerk nog bespreken met diegene voor ons trouwen, op reis gaan we niet, overnachting is een suprise van mijn schoonzussen (denk ik),...

Heb ik nog iets belangrijks over het hoofd gezien??

Groetjes Cindy

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 347


Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik8-5-2006 11:30:17

hey cindy,

dan sta jij dus verder dan ik :-)
wij moeten de bloemen nog gaan kiezen en nog langs de notaris; muziekcd voor de kerk nog maken, cadeautjes kindjes en bedankjes maken maar da's pas voor op't einde want 'k ga zelf zakjes met snoep vullen, de knuffelkonijnen voor de bruidskindjes moet 'k ook nog zoeken :-)
deze week hebben wij allebei een pasbeurt en als het past mogen we beiden onze kleren al meebrengen.
ik denk dat we'r dus bijna zijn é :-)

grtjs
Heidi



Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik8-5-2006 11:36:07

Hey Heidi,

Wij zijn vrijdag met onze cd tot bij de pastoor geweest... ene ik moet zegen dat ik al kippevel kreeg toen ik de liedjes hoorde in de kerk.
Snoepzakjes ga ik ook maken om uit te delen aan de kerk, waar ga jij ze in doen... een mand ofzo?
We weten nog niet of we bedankingetjes gaan geven, en op 7 juni moet ik de laatste keer gaan passen. Als alles dan goed is mag ik het meenemen.

groetjes Cindy



Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik8-5-2006 14:12:16

hey cindy,

onze pastoor is daar allemaal nogal nonchalant in, we moesten maar 1x langs gaan :-)
af 'n toe luister ik die liedjes thuis endan is't ook kippevel en krop in de keel. straf dat ne mens toch zo emotioneel kan worden é :-))

chance dat gij hier spreekt over een mand want ik heb daar nog niet bij stilgestaan. wel goed idee, ik ga is rondkijken voor een leuke mand.

ik ga dus nu vrijdag passen ma 'k vrees dat 'k ben bijgekomen. heb nu zowat vreetbuien van de zenuwen
pfff wat zal het zijn binnen 47dagen :-)

grtjs



Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik8-5-2006 14:41:26

Inderdaad, eten dat ik doe....
Moet er echt gaan beginnen opletten!

en een mand, kan ook iets anders zijn, ik ga er dan een ballon aanhangen, met "just married".
Zou dat goed zijn?

greets
Cindy



Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik8-5-2006 15:37:50

ja, zo'n ballon...superleuk idee!!!
ik heb er zo'n staan in de feestzaal aan de inkom. da's dan wel zonder mand ma vind zo'n dingen nog écht wel leuk :p
weet nog niet goed wat 'k ermee ga doen. heb balpennen van winnie de poeh bij de snoepjes, dus misschien dat 'k iets vind van poeh...

grtjs




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...