Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

oldtimer

  7-5-2006 13:33:40
Op 08 juni 2006 zijn mijn grootouders 60 jaar gehuwd. Zaterdag 10 juni 2006 geven ze een groots feest...maar ze willen geen geschenk.
Om hen toch op een originele manier te verrassen, ben ik op zoek naar een oldtimer van het jaar 1946. Ik ben helemaal niet op de hoogte welke voertuigen er toen reeds bestonden, en ik weet zeker en vast niet waar ze te vinden.
Zou u me verder kunnen helpen?
De rit zou vertrekken om 11u15 te Sint-Truiden, en eindigt aan de Waterhoek te Grazen (Geetbets), op ongeveer een 17km. De wagen willen we enkel laten besturen door zijn eigenaar.
Uiteraard zal diegene die hiervoor wil zorgen, vergoed worden...
Ik hoop dat u me kan helpen, en dank u alvast voor uw antwoord.

Met vriendelijke groeten,


Elke Smets

Elkje
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 874


Els
9-9-2006
 Meld misbruik7-5-2006 17:46:03

Hoi Elke
Je kan misschien eens een kijkje nemen en een berichtje plaatsten op het forum van deze website http://www.oldtimersweb.be/

Verder stonden deze wagens van 1946 te koop. Misschien willen deze mensen er nog wel eens mee rijden...
-Zilverkleurige Jaguar MK IV
Contact: Kris 0474/257.134
-Daimler DB18 (wit)
Contact: Herman Weyten 0475/39.81.80 of 054/41.89.58

Hopelijk heb je er wat aan!

Groetjes,
Els
09/09/2006



Tina

 Meld misbruik8-5-2006 15:56:55

http://users.skynet.be/fa219019/

hebben all-in prijzen en heel veel oldtimers dus enen van '46 zal er wel bij zijn zeker !

melopee1@telenet.be
3 juni


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...