Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 9 dagen..

  2-6-2011 11:28:08
en het is zover .

Vorige week dinsdag voor ik op reis vertrok laatste pas gehad, en mijn kleed zat als gegoten! Ben er nog steeds superblij mee. 's Avonds eindelijk proef make up gehad wat ook in orde was. Dan 's nachts naar Oostenrijk vertrokken en 5 dagen zalig kunnen ontspannen met super mooi weer. Heeft me echt deugd gedaan. Dinsdagmorgend teruggekomen, en ondertussen met frisse moed weer een heel aantal dingen in orde gebracht. Morgen werken, zaterdag vrijgezellen, en dan volgende week nog 4daagjes werken.

Ik moet mijn misboekjes nog afdrukken, mijn taarten gaan betalen, en voor de rest is alles normaal in orde.

Begint het bij de andere 11 juni bruidjes ook al zo te kriebelen?

Kim
11-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 915


Britt
11-6-2011
 Meld misbruik2-6-2011 11:57:49

Hoi Kim,

Wij trouwen ook op 11 juni... spannend he, niet meer in weken maar in dagen kunnen aftellen!
Maak er alvast een super toffe dag van!!!



vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik2-6-2011 13:16:53

Wij trouwen pas op 2 juli, maar bij mij begint het ook al te kriebelen!

Veel succes nog met de laatste voorbereidingen!
Geniet ervan!



Veerle
4-6-2011
 Meld misbruik2-6-2011 15:15:35

wij trouwen op 4 juni en het kriebelt al erg!!!! kan er al niet goed meer van slapen



Merel
11-6-2011
 Meld misbruik2-6-2011 18:41:48

Wij ook op 11-6. Ben nog totaal niet zenuwachtig, dat past helemaal niet bij mij hahah.
Heb je ook het gevoel dingen te vergeten? Wat moet je nog allemaal doen?
Weersverwachting is niet zo best pfffff



Merel
11-6-2011
 Meld misbruik2-6-2011 18:42:39

Oeps je hoeft niet veel meer te doen, had het niet goed gelezen




An
11-6-2011
 Meld misbruik3-6-2011 20:19:50

Ondertussen is het al maar 8 dagen meer :-) Wij zijn al 2 dagen aan het verhuizen en morgen is het de grote verhuisdag! Zo een week voor het huwelijk verhuizen is niet ideaal maar we wilden echt in ons huis voor de trouw. Voordeel is wel dat we totaal niet meer met de trouw bezig zijn. Alles is geregeld, alleen de misboekjes moeten nog gedrukt worden. Ik heb mijn kleed ook vandaag mee naar huis kunnen nemen, mooi opgehangen, de sleep eruit gehaald en daar een laken over gehangen dat werd vastgespeld aan de kledinghoes. Een heel gedoe maar het gaat wel mooi blijven zo!
Hopelijk valt het weer een beetje mee!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...