Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zon of regen?

  2-6-2011 10:52:18
Dag bruidjes van 11 juni 2011,

Binnen een dikke week is het zover!
Zijn jullie zowat klaar met alles?
Ik maak me al een klein beetje zorgen over het weer...
Heb al eens gekeken naar de voorspellingen en die zijn niet fantastisch...
Weet er iemand waar ik ecru of van die doorzichtige paraplu's kan vinden?

TINNEKE

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1024


Kim
11-6-2011
 Meld misbruik2-6-2011 11:30:29

Hey Tinneke,

Ik enkel nog mijn misboekjes en onze taarten gaan betalen. Voor de rest is alles normaal in orde. Bij jou?

Nu het weer veranderd nog vaak op het laatste moment, dus we moeten blijven duimen :).
Maar mss wel interessant om toch ook eens naar een paraplu uit te kijken..

groetjes,



Britt
11-6-2011
 Meld misbruik2-6-2011 11:59:57

Wij trouwen ook dan, en de voorspellingen veranderen nog elke dag!
Dus hopen maar op heel mooi weer.

Heel veel plezier alvast!!



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik2-6-2011 12:56:09

hey,

Kga zeker mee duimen voor goed weer...

Spannend hé.

Echt veel plezier en geluk.

Groetjes Ellen



Sofie
28-5-2011
 Meld misbruik2-6-2011 14:00:19

Hoi!

Wij hadden op onze dag droog weer. Maar niet echt zonnig en rond de 20 graden.
Maar je moet hopen dat het niet te zonnig gaat zijn, want dan zijn je foto's echt niet mooi. Een fotograaf haat zonnig weer.

groetjes,
Sofie



Inez
11-6-2011
 Meld misbruik2-6-2011 21:21:52

Hoi,

wij moeten nog wel wat meer doen :( maar hoop dat 't allemaal in orde komt!
Een maand geleden zijn wij al voor de wet getrouwd en er was niet zo'n schitterend weer voorspeld, en uiteindelijk is 't nog héél mooi weer geworden!
Gewoon van genieten, 't is jullie dag en het weer past zich wel aan :) zo denk ik nu tenminste :)

Groetjes



Els
11-6-2011
 Meld misbruik2-6-2011 22:42:44

Hey,

voor ons ook nog een weekje te gaan! Enkel nog paar kleine zaken te doen zoals de snoepzakjes voor de kindjes maken en de misboekjes afhalen. En ons huisje wat op orde brengen want de laatste tijd verwaarloosde ik het beetje door de voorbereidingen :-)

Mààr inderdaad die weersvoorspelling hé, zit constant alle mogelijke websites te vergelijken! Pff, maar we hebben het niet in de hand en kunnen enkel maar het beste hopen! En inderdaad een klein zonnetje is voldoende zolang het maar droog blijft...

Veel succes allemaal!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...