Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Grrrrr pastoor

  5-5-2006 16:44:04
Wij trouwen in Gent en onze pastoor trekt zich werkelijk geen zak aan van onze huwelijksmis.

Een maand geleden vroeg ik hem antwoord op verschillende vragen waar hij al niet op kon antwoorden toen we bij hem thuis waren drie maand geleden (zoals wat kost de huwelijksviering, is er een rode loper, etc...), en nu pas heb ik eindelijk antwoord gekregen. Er is blijkbaar een rode loper aanwezig, mar wel in slechte staat (nuttig, amai!), dus nu moeten we die nog gaan huren. Vandaar mijn vraag: wat kost dat eigenlijk?

Bovendien laat hij vandaag ook doodleuk weten dat hij dan eens onze doorcertificaten gaat opvragen. Ik dacht dat hij dat 3 maand geleden al had gedaan! We trouwen verdikke over 22 dagen!

Ik had schrik om een pastoor te terffen die zich keihard moeide, maar totale onverschilligheid is toch ook maar niets...

Zo, dat moest er even uit! :-)

Annelies
27.05.2006

Annelies
27-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 821


ellen
23-9-2006
 Meld misbruik5-5-2006 17:46:57

Tja pastoors, wij hebben er ook wat problemen mee. Doordat wij niet trouwen in onze parochie maar ergens anders vinden we niemand die onze ondertrouw wilt doen!! Dat snap ik niet, in onze parochie is geen vaste pastoor en van de parochie waar we gaan trouwen hoor ik niks. Ik bel wekelijks voor eens duidelijkheid maar ik krijg er niemand te pakken, grrrr vreselijk, ik kan mij daar zo over opjagen he. pfff
Dus ge zijt niet alleen :)

groetjes,
tom en ellen



Kristin
26-8-2006
 Meld misbruik5-5-2006 17:52:45

Hey, wij hebben idd ook al onze portie problemen gehad met onze pastoor. Wij zijn ook een rode loper moeten gaan huren en de prijzen vielen lelijk tegen. Wij betalen 50 euro voor 10 meter rode loper die ze komen leggen en terug komen ophalen.
Wil toch wel lukken dat wij juist een grote kerk hebben en dus veel meer als 10 meter nodig hebben.

Succes en laat je niet ontmoedigen he!
Groetjes
Kristin
26/08/2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...