Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwlijksdag

  30-5-2011 11:15:12
hallo iedereen kheb eens een vraagje wij zouden rond de 150- 200 man uitnodigen maar we vroegen ons af zouden we enkel een receptie doen of ook een avondfeest ik wou graag een feest geven en dan s'avonds iedereen uitnodigen maar dan maakt dit het voor in de avond wel duur maar dan geven we geen receptie of zouden we beter een receptie houden en op het avondfeest dan niet zo veel volk uitnodigen? Al vast bedankt

Sigrid
11-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 951


Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik30-5-2011 12:33:22

Wij doen avondfeest voor 80 personen en daarna komen er nog 120 bij voor dansfeest. Daar voorzien we rond 23u nog een middernacht snack: fritjes en ijsjes.
Kostprijs: 6500 euro.



vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik30-5-2011 12:36:59

Wij eten eerst met 30 personen en daarna komen er nog 70 bij voor ons dansfeest met korte receptie, dessertenbuffet en bruidstaart en een middernachtsnack
Kostprijs ongeveer 4500 euro.



Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik30-5-2011 13:10:44

Wij geven enkel de suite eten. Rond 20u komen de avondgasten voor receptie en dansfeest. Tijdens de receptie krijgen ze hapjes en cava/fruitsap en tijdens het dansfeest hebben we een drankforfait en een huwelijkstaart en ijskarretje dat de hele avond blijft staan. Voor 150 personen komen wij uit op ongeveer 4600 euro.



Sonja
6-8-2011
 Meld misbruik30-5-2011 13:29:55

Ij zaten ook met dat probleem.
Wij doen nu een kleine receptie an de kerk, voor de mensen die enkel daar naartoe komen, zodat die ook iets gehad hebben.
Dit gaat maar over een glaasje of twee, niet uitgebreid.
Voor de avondfeest hebben wij 150 personen en met alle dranken inbegrepen, wat dan ook is de kostprijs rond 9000 euro.



Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik30-5-2011 14:43:43

Het is idd verschieten hoe vlug je aan een bepaald bedrag zit hé.

Wij gaan ook alleen eten met de dichte familie (21 volwassenen en 7 kinderen) en voor 's avonds kom ik aan 130 man ongeveer.
Heb al verschillende prijsoffertes aangevraagd voor een receptie met verschillende hapjes, daarna uitgebreid dessertenbuffet en bruidstaart (fifty-fifty vermits niet iedereen graag taart eet) en dan wel een dranken all-in van 6 uur lang (waar de receptiedrankjes bijgerekend).
Het goedkoopste wat ik dan al gevonden heb is €42 pp en voor 130 man kom je dan al direct aan €4550 dit dan zonder zaal en dj ingerekend.

Veel offertes aanvragen en goed vergelijken.
Ik heb er speciaal een Excel-bestandje voor aangemaakt want schijn bedriegt
Dan denk je van amai, da valt hier goe mee, totdat je alle kosten eens begint op te tellen dat er nog eens bijkomen.



Sarah
3-9-2011
 Meld misbruik30-5-2011 15:19:32

Wij eten met de suite en doen dan voor iedereen een dansfeest met soort receptietje voor (vanaf 8 uur). Ik ben zelf namelijk niet zo'n fan van super veel en lang eten, en zo kan iedereen er bij zijn op het deel dat ik het leukst vind; feesten :)
Succes!



Els
5-8-2011
 Meld misbruik30-5-2011 18:03:26

wij eten enkel met de suite (ong 34 man)

dan is er een dessertenbuffet (voor ongeveer 220 man)

en dan komt er na het dessertenbuffet nog iets van een 60 man bij voor het avondfeest/fuif



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...