Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

NOG 15 DAGEN TE GAAAAAAAN

  5-5-2006 9:02:35
Alles loopt hier op wieltjes. Alé behalve dat ik elke avond wakker lig tot een stuk in de nacht, dat mijn zenuwen gieren door mijn keel. Straks krijg ik nog een keelonsteking (ben daar vrij gevoelig voor). Mijn vrijgezellenavond volgende week MET mijn toekomstige zal kunnen doorgaan (privé sauna afgehuurd ...) heb mijn maandelijkse probleempjes vandaag mogen begroeten (mooi gezegd niet waar) dus daar hoef ik mij ook al geen zorgen te maken.
Enige min punt is dat mijn hond Elmo zich vandaag bezeerd heeft aan zijn achterste poot. En dit weekend is het de communie van mijn stiefdochtertje van 8.

Voila dit wilde ik even van me afschrijven.

Groeten
Ann
20/5/2006

Ann
20-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 899


Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik5-5-2006 9:26:38

hehe laat u eens goed gaan zou ik zeggen.

bij ons is het nog 8 daagjes .. tof éh ... ik zie er echt al naar uit .. al die voorbereidingen.. het mag gedaan zijn ...

Heb er eigenlijk nog nooit van wakker gelegen. af en toe wel eens van gedroomd. maar ik ben er vrij zeker van dat alles in orde is of toch bijna alles ...

van't weekend de misboekjes kopieren en plooien se .. tafelindeling doorsturen naar zaal, openingsdansliedje naar DJ en dan zijn we er bijna ..

en het weer ziet er tot nu toe ook al neit heel slecht uit!!!

voor diegenen die willen: 13 mei 2006 om 10.45u in de kerk van Terhagen (kardinaal cardijnlaan)

Groetjes
Mieke



Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik5-5-2006 11:04:44

Ann,

Ik kan me best voorstellen dat je zenuwachtig bent. Maar wel leuk zenuwachtig. Ik hoop dat je schitterend weer zal hebben zoals nu. Geniet er toch maar van.

groetjes Kelly
25:08:2006



robben
20-5-2006
 Meld misbruik5-5-2006 13:42:30

Hier nog eentje die nog 15 dagen te gaan heeft. Qua zenuwen valt het hier nog mee, maar dat zal nog wel komen!

Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen!
Isabelle*



Ann
19-5-2006
 Meld misbruik5-5-2006 15:59:30

Hey naamgenoot,
Bij mij nog 14daagjes dus juist de dag voor jou. Ben nog niet echt zenuwachtig maar heb wel constant het gevoel dat ik vanalles vergeet.

Groetjes
Ann



Kimberly
12-8-2006
 Meld misbruik8-5-2006 11:26:13

Begrijp je stressie gevoel hoor! Wij trouwen ook op 20 mei en kzit er continu aan te denken. Heb ik niets vergeten? Zal alles in goede banen vallen? Zal ik niet te emotioneel zijn?
Nu ja, proberen te vergeten en genieten hé. Bij ons loopt ook het een en ander spaak. Mijn toekomstige moet nu onverwachts nog naart ziekenhuis, mijn schoonpapa zal in rolstoel naar trouw komen, oma ziek, ... noem maar op.

Alvast veel succes den 20e mei, maak er een prachtige dag van!

Groetjes, Kimberly
20.05.2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...